Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het seizoen staat weer voor de deur, dus beginnen sommigen alweer met het luisteren van kerstmuziek. Vanaf wanneer begin jij met het luisteren van kerstmuziek ?

Ja hoor, heb hem al enkele keren aangehad. Wel voor even. Maar nu tijdens het live zetten van de countdown heb ik heb er zeker op staan. En vanaf nu zal ik het langzaam aan gaan opbouwen. Heerlijk om eindelijk weer naar te luisteren.

The Christmas Station heeft hier ook al een enkele keer aangestaan, niet lang, maar elke keer zo'n 15 tot 20 minuten. Even lekker om de gedachten te verzetten en wat sfeerfoto's door te kijken. En vanavond, vanaf 20:00 met het live komen van de countdown, staat die aan. Bevalt prima, maar we gaan dat de komende weken wat meer opbouwend doen om vanaf oktober toch wel volle bak richting kerst te gaan :D

En ohja, stiekem af en toe op Youtube de kerstjingles van Sky beluisteren, echt dat fijne kerstgevoel!

Hier sinds vorige week dat sky weer beschikbaar was af en toe aangezet. maar moet zeggen met de warmte afgelopen dagen ook niet zo veel zin in gehad. nu het weer wat afkoeld en nu met de deur en ramen open het toch wat fris voelt is het weer leuk om aan te hebben.:kerst:

Nee dat is mij te vroeg. Ik begin daar meestal zo half november mee, maar dan ook direct fulltime. Heerlijk om het dan weer op te hebben. Nu met dit warme weer moet ik er niet aan denken.

Hij staat nu aan hier! Samen met het geluid van een leuke vuurwerkcompilatie om de sfeer compleet te maken.

Heeft hier vandaag ook weer even aangestaan. Blijft fijn om die nummers weer te horen, wat een sfeer.

Zojuist hier ook even aangezet. Lekker om die jingles weer te horen samen met de sfeervolle muziek. Heerlijk!

Staat hier al rustig de hele avond aan tijdens het rondstruinen op VWC. Heerlijk!

Benieuwd of het zaterdag, met 1 oktober, weer volop te beluisteren is op DAB+ en of de radiosites ook gelijk volle pulle gaan. Zin in, altijd weer momentje ook!

Staat hier al rustig de hele avond aan tijdens het rondstruinen op VWC. Heerlijk!

Benieuwd of het zaterdag, met 1 oktober, weer volop te beluisteren is op DAB+ en of de radiosites ook gelijk volle pulle gaan. Zin in, altijd weer momentje ook!

Ben ik ook erg benieuwd na vwc radio staat al klaar

Het is inmiddels 0:00 geweest en dat betekend oktober!!

Helaas was het vóór 0:00 al dat Skyradio Christmas live was op zowel nederland.fm als op de DAB+ frequentie. Kwam ik perongeluk achter nadat ik de verkeerde zender aanklikte in de auto (bedoelde SlamFM, die zit naast Skyradio). Dat was enerzijds toch wel fijn weer te horen, maar beetje jammer van het 0:00 moment.

Echter: Qmusic Summer is wel per 0:00 omgegaan naar Qmusic Christmas. Het icon is nog niet aangepast, maar de muziek wel! 100%NL heeft nu ook een online kerststation trouwens. Nummer 3 alweer :D

Het mag weer, ''legaal'' kerstmuziek luisteren. Geniet ervan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan