Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het seizoen staat weer voor de deur, dus beginnen sommigen alweer met het luisteren van kerstmuziek. Vanaf wanneer begin jij met het luisteren van kerstmuziek ?

Laatst bewerkt:
Helaas zat sky pas op 1 oktober online gaan. Dan maar een flinke kerst mix aanmaken op YT en daar de jingels van sky tussen zetten en de shuffle erop. Lijkt het er prima op:p

Skyradio Christmas zal inderdaad pas in oktober weer online komen. Zonde! Was altijd wel ff lekker om met alle bekende jingles op het forum rond te struinen. Na contact te hebben gehad met Skyradio gaven ze aan een duidelijkere afbakening tussen zomer en winter te willen hebben, helaas.

Dan maar extra Spotify lijstje aanmaken, Youtube mix opzoeken en gaan met die banaan! :handsup:

Skyradio Christmas zal inderdaad pas in oktober weer online komen. Zonde! Was altijd wel ff lekker om met alle bekende jingles op het forum rond te struinen. Na contact te hebben gehad met Skyradio gaven ze aan een duidelijkere afbakening tussen zomer en winter te willen hebben, helaas.

Dan maar extra Spotify lijstje aanmaken, Youtube mix opzoeken en gaan met die banaan! :handsup:

Ja dat is echt jammer ik kijk al een paar x wanneer hij online zal zijn.... maar wachten tot oktober dus :(

Op een avond als deze mis ik toch wel de mogelijkheid om naar Skyradio Christmas te luisteren. Spotify is een uitstekend alternatief, maar die jingles mis ik toch echt. Laat het maar gauw 1 oktober worden! :handsup:

Hier hetzelfde, alternatieven zijn prima hoor, maar tis geen sky. Over 2.5 week gaat ie gelukkig live, dan ook direct volop hier hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan