Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De herfst is nog maar net begonnen, maar dat maakt Sky Radio niet uit. Vanaf 1 oktober begint men met themazender The Christmas Channel.

Vanaf 1 oktober kan men 24 uur per dag naar de beste kerstmuziek luisteren. Op zich niets bijzonder. Sky Radio – The Christmas Channel is meestal vanaf begin oktober via internet te beluisteren. Dit jaar is er echter landelijke dekking. Sky Radio gaat The Christmas Channel namelijk via het landelijk dekkend DAB+ radionetwerk uitzenden. Sky Radio gebruikt hiervoor het tweede uitzendslot van hoofdzender Sky Radio. Die wordt op dit moment nog voor Sky Radio Love Songs gebruikt. Sky Radio zegt met de vroege start van The Christmas Channel tegemoet te komen aan de vraag van veel van haar luisteraars.

Livestream : http://www.skyradio.nl/player/skyradio-christmas

Laatst bewerkt:
En, zijn er al mensen die aan het luisteren zijn?
Ikzelf heb hem er al wel af en toe opstaan.

Ik heb hem ook af en toe wel aanstaan. Maar voor mij is oktober het startsein van het Christmas-station-seizoen. Dan komt die ook op nederland.fm te staan.

staat aan! en de eerste kerstfilm is ook een feit, november is natuurlijk ook de maand waar de kerstmarkten weer bezocht zullen worden!

Hier staat ie ook regelmatig aan hoor. Heerlijk om erop te hebben terwijl je bezig bent je lijstjes in orde te maken met een stuk speculaas erbij.

Klokslag 12 uur middernacht van 5 op 6 december schakelen ze over naar de kerstmuziek en kerst jingles. Maar in ieder geval vorig jaar was er een of twee weken voor sinterklaas ook al heel af en toe een kerstliedje op de radio.

Les net pas mijn spelfout hahaha de kofie ging over de ontbijttafel maar toch bedankt voor het antwoord dan wordt het tot nu toe lekker spotify denk ik

Je kunt al wel SkyRadio christmas luisteren op internet. In de auto alleen als je een DAB+ radio hebt. En jouw spelfout was mij niet eens opgevallen! Hahaha

10 minuten geleden "Let it snow" op Sky! Mooi op tijd :-)

Edit: ze zijn helemaal al los, nu al meerdere gehoord haha

Laatst bewerkt:
zwaar irritant dat je te horen krijgt Sky!!! the christmas station en dan 4x oude top 40 nummers en dan voor de 6e keer hetzelfde kerstnummer die dag en vervolgens weer oude piep muziek erg jammer . voor mij maar weer lekker spotify kerst playlists

Op een aantal kantoors waar ik werk staat skyradio altijd aan, die draaien ook al ontzettend veel kerstnummers.
Ben er ondertussen al wel weer een beetje klaar mee hahahhaa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan