Chooêt Rol

Ruben

VWC lid
Chooêt Rol

Artikelnummer: 1906
Artikelnaam: Choeet Rol
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Hindoerol mét eindknal
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 34,95
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Chooet Hindoerol

Chooet Hindoerol

De Dummy hiervan is gisteren binnen gekomen, het is een best flinke rol,
De diameter is zo'n beetje even groot als van een 100k

zstnom.jpg

Ik ben heel tevreden over deze rol op film.
Ben blij dat ik er eentje besteld heb. Voor Nederlandse begrippen een goede mat met een hele leuke eindbom.

Ik zou er bijna eentje geprobeert hebben,maar voor 35 euro laat ik hem lekker staan na het filmpje,want het blijft een "popcorn" rol net als iedere andere NL mat! Echter door het tempo is ie wel een stuk beter dan een nederlandse 100K...

Laatst bewerkt:
9830956.06968c35.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Dat deze mat zachter knalt dan een 90shots matje ben ik het absoluut niet mee eens. Dit is een van de beter knallende Nederlandse matten!

Voor de liefhebbers :) filmpje van een opgerolde Choeet rol :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

groet Campie

Laatst bewerkt:
Dit jaar wil ik deze rol echt hebben, alleen hoop ik niet dat ie 60 euro word. Er werd aangekondigd dat deze mat vorig jaar een introductie korting had, waardoor ie 36 euro was. 36 euro vind ik een goede prijs hiervoor, en 60 euro is gewoonweg weer te veel.

36euro voor deze mat is een perfecte prijs.. 60euro zou werkelijkwaar weer te absurd voor woorden zijn..
Maar persoonlijk ga ik er vanuit dat deze rol op de 36euro blijft hangen of dat ie hoogstens omhoog gaat tot de 40/45euro, maar 60euro lijkt me ondenkbaar.

Volgens mij komt dat puur door de overslag van vonken op het snellont waardoor op den duur dus heel veel stukjes snellont aan staan en dus de hele rol in een paar tellen op is.

greetzzz

Ik denk ook dat het snellont erg vatbaar is voor vuur dus de kans op vonkoverslag is ook groot, vandaar dat het opeens met een hard tempo allemaal tegelijk afgaat.

Je ervaard het ook gelijk als harder dus dat is ook mooi meegenomen om een matje wat leuker te maken. Ik vind het zelf zonde van deze rol om hem opgerold af te steken, puur voor de eindbom. En hij heeft uitzichzelf al een leuk tempo vind ik. Hooguit dubbel-laags maken en de eindbom in zijn waarde laten.:)

Lijkt me logisch he dat het snellont overslaat en dat de mat daar door harder gaat :) Zelfs al leg je de mat op de grond neer, helemaal uit gerold, er hoeft maar een klein vonkje verder op het snellont te komen en je hebt een mat die op meerdere punten afgaat.

Dit komt, zoals iedereen al aangeeft, gewoon door vonkoverslag op het snellont.. maar laten we nu weer ontopic gaan over deze Chooet Hindoerol! :)

Het is dezelfde rol als de Hindoerol van Vuurwerkland met als enige verschil dat er bij de Chooêt rol een eindknal zit. Het tempo is erg goed te noemen al moet je geen keiharde knal verwachten. Ondanks dit vind ik hem wel het overwegen waard. Tip blijf op redelijke afstand want er schiet nog wel eens wat gips en harde stukkies tegen je aan. Kortom een vuurwerkbril kan ook geen kwaad.:wink:

Wat een pruttelmat zeg.ik blijf het zeer jammer vinden dat men in Nederland geen flash toestaat in de rollen,daar zou nou eens een lobby voor moeten komen.

Ik heb deze mat vorig jaar gehad en was er wel tevreden over. Knalde harder dan normale 90s matjes en het tempo was ook erg goed! De eindknal was daarentegen om te janken, alsof je een hele boel crackling balls bij elkaar legt.

Heb hem dit jaar ook weer besteld, samen met een nederlandse 50k, even kijken of er verschil in zit! :)

Back
Bovenaan