P pyroboy VWC lid 5 feb 2011 #1 Artikelnummer: 1908 Artikelnaam: Chooet Knalpakket Bruto Gewicht: ... Netto Kruitgewicht: ... Aantal Schoten: ... Effectomschrijving: ... Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Richtprijs: 5,50 Laatst bewerkt: 6 feb 2011
Artikelnummer: 1908 Artikelnaam: Chooet Knalpakket Bruto Gewicht: ... Netto Kruitgewicht: ... Aantal Schoten: ... Effectomschrijving: ... Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Richtprijs: 5,50
J jacco104 VWC lid 29 dec 2012 #2 er zitten kanonslagen, xl kanonslagen en xxl kanonalagen in ik weet niet hoe ze goed knallen maar als ik ze getest heb laat ik het weten
er zitten kanonslagen, xl kanonslagen en xxl kanonalagen in ik weet niet hoe ze goed knallen maar als ik ze getest heb laat ik het weten
rene306 VWC lid 29 dec 2012 #3 waardeloos deze pakketen had er voor mijn neefje een aantal gekocht maar heb ze teruggebracht lonten zitten gewoon los of vallen er zo uit
waardeloos deze pakketen had er voor mijn neefje een aantal gekocht maar heb ze teruggebracht lonten zitten gewoon los of vallen er zo uit