China Red Fluitcake 638 shots [Uitloop]

Kijk, da's het betere werk. Leuke glitterstaartjes ook zo met z'n allen. Prijskaartje? Tot €40 is 't een topper, tot €55 normaal (maar vind ik altijd duur voor fluitbakkies), daarboven té duur. Kom maar op.

edit na prijsbekendmaking: KICKUH!!!

zie bij John de Knaller €40, vin'k nog te doen

ah, zie inderdaad die prijzen van jou, nemmie, bij 7Kamp met hogere prijzen doorgestreept. Zal dat inhouden dat het niet alleen aanbieding van hen is, maar voor alle dealers van China Red geldt? We komen d'r vanzelf wel achter :D

In dit filmpje is hij anders dan op de site china red, daar zijn het meer bursts en het filmpje doet het daar maar 30 sec., hebben ze hem aangepast?

zie bij John de Knaller €40, vin'k nog te doen

ah, zie inderdaad die prijzen van jou, nemmie, bij 7Kamp met hogere prijzen doorgestreept. Zal dat inhouden dat het niet alleen aanbieding van hen is, maar voor alle dealers van China Red geldt? We komen d'r vanzelf wel achter :D

op meerdere webshops is hij ook 35 http://www.winkel.verbakelvuurwerk.nl/shop/product/3005/1994/1/Fluitcake 638 Shots.html

dus van 35 kun je denk het beste uitgaan en alles daarboven is te veel zeg maar.

Laatst bewerkt:
Voor 34,95 een prima fluitbak voor om 0.00u.
Als je bij de Rijswijkse Vuurwerkhal koopt kun je deze bij een bestelling vanaf 175,- trouwens gratis krijgen!

Echt een erg mooie fluitbak is dit voor een nog betere prijs. Qua uiterlijk is hij wel veranderd in vergelijking tot vorig jaar. eerst was namelijk dat stuk papier met die draak erop weg en was de afbeelding van die draak op het crêpe papier waar de pijltjes door heen gestoken zitten gedrukt. dus ik hoop dat de uitwerkingen niet veranderd zijn en het verder gewoon dezelfde cake is.
hij zag er namelijk zo uit vorig jaar maar hij zou qua "innerlijk" waarschijnlijk niet veranderd zijn:
72044525.png

Ik hoop dat je het goed kunt zien. ik had namelijk geen grotere foto.

Misschien is dat nog wel zo als de deksel er eenmaal af is :wink:

nou als je heel goed kijkt zie je op de grotere foto dat er achter het grote stuk papier rode crêpe zit en als je naar de foto van mij kijk zie je alleen witte crêpe en is er totaal geen rode crêpe gebruikt:wink:. dus het is wel zeker een ander label.

dit is er een van een serie 2010 productie 2011 is pijltjes door het logo ben erbij geweest bij productie

Ik heb hem dit jaar besteld ben erg benieuwd hoe deze uit gaat pakken. Ik had vorig jaar de 300 schots huilbatterij uit deze serie en die was erg geslaagd dus dan moet dit wel helemaal gaaf worden.

Back
Bovenaan