Chaos 46's

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 872
Artikelnaam: Chaos 46's
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 500,0 gram
Aantal schots: 46
Effectomschrijving: De naam van het artikel geeft al aan dat je met deze cakebox alle kanten op kunt! Laat je niet misleiden door het woord chaos, want dat is het zeker niet! De 46 buizen van dit flowerbed staan in uiteenlopende richtingen waardoor het grote veelvoud aan effecten zich in een geweldige compositie aan u ten toon spreidt!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 64,95

O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

872_chaos_46-_s.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
al een oudere cake uit het assortiment van Lesli.. het blijft een topcake met prachtige effecten. Zal eerdaags een straatfilmpje van mij posten.

Kom maar op met die film Morris.
Hele leuke cake. Veel variatie en goed bij elkaar passende effecten. Vind hem persoonlijk wel iets te duur, omdat hij toch wel snel voorbij is. Je krijgt er echter wel kwaliteit voor, dus als je het geld er voor (over) hebt haal je een topcake in huis.

Of 398 rotjes goed te gokken. :rolleyes:

Ontopic: ziet er uit als best een leuke cake :) Lekker gevarieerd. Steeds weer een verassing: wat komt er nu? Die fluiters (in ben fan van fluiters) zijn goed hard en gaan erg lang door.
Prijs is echt te hoog. Zou ik er niet voor neerleggen.

Ik blijf het toch een erg mooie bak vinden. Finale salvo had iets intenser gemogen van mij, dat wel.
Hoor ik nou dat deze geweldige pot met van alles wat €54,95 kost? Dat betekend een daling van €10. (Ik weet dat er geen gratis vuurwerk meer gegeven wordt, maar goed, het is toch nog steeds een aardig prijsdaling)

Mijn buren hadden deze vorig jaar.
De prijs is het enige waarom ik hem heb laten staan, effecten vond ik super.

@vwb: jij had een goed budget of een goede sponsor.
Ik heb je meerdere filmpjes zien posten met dure cakes.
Moet zeggen dat het best mooie cakes zijn. Zelf vind ik ze wat aan de prijs, maargoed...
Thnx voor de films.
greetzz

Tis maar 1 keer per jaar oud en nieuw, dat moet je goed vieren :wink:

En ik denk ik film dit jaar maar zoveel mogelijk per stuk, daar hebben we allemaal wat aan en weten we wat het geld echt waard is en wat niet.

Deze cake vond ik in ieder geval een super top cake, ook een topprijs maar dan heb je wel wat.

Mooi die verschillende effecten en verschillende schietrichtingen en daarnaast erg mooi kleuren

@vwb: jij had een goed budget of een goede sponsor.
Ik heb je meerdere filmpjes zien posten met dure cakes.
Moet zeggen dat het best mooie cakes zijn. Zelf vind ik ze wat aan de prijs, maargoed...
Thnx voor de films.
greetzz

Back
Bovenaan