Chain Reaction

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 5285
Artikelnaam: Chain Reaction
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Doorgekoppelde cake, bestaande uit 3 losse cakes
Afmetingen: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: € 77.50
Verpakkingseenheid: info volgt
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

13312547.09de335c.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja in de lijn van wat er de laatste jaren gebeurt zal hier de prijsligging wel ergens rond de 140 euro gaan liggen wat naar wat ik bij andere leveranciers gezien heb al veel te duur is.

ze zijn goed bezig in vuurwerkland :D
ik gok zomaar een 3x 500 gram (A)
alleen zal de prijs niet erg gepast zijn zeker als je al kijkt wat de 500 grammers nu al kosten.

Het zijn i.i.g. geen 3 x 500.grammers. Concept lijkt mij persoonlijk erg tof. Nu nog een keer op de demo zien.

Op vuurwerksteenbergen is het volgende te zien:
Unieke gekoppelde cake met grootse effecten en maximale effectladingen. Goed voor 75 geweldige schoten (3 x 25).

Ze spreken hier over maximale effectladingen (15 a 20 gram per tube?), maar toch zijn het niet 3x 500 grammers? En zijn deze cakes aan elkaar gekoppeld zoals staat omschreven in de omschrijving of..? Omdat het doorkoppelen verboden is.

Wat ons verteld is waren het geen 500 grammers en zijn ze wel al gekoppeld inderdaad. Meer hebben wij ook niet te horen gekregen.

ach ja het kan wat leuks worden met een goede prijs en goede kwaliteit kruit. Maar verwacht dat de kwaliteit/prijs verhouding niet omhoog gaat hier haha.

GBV en een goede prijs met iets "unieks"? Dat moet ik nog meemaken..
Kijk maar naar wat de inmiddels mainstream 500-grammers nogsteeds kosten bij GBV, en vergelijk dat met de concurrent..

Ik gok zomaar op een prijskaartje van rond de €150 voor dit artikel

vandaar mij reactie ook ja. De concurrenten streven GBV de laatste jaren maar voorbij. En ze blijven maar teren op die oude goede naam. Maar dat werkt niet eeuwig :)

Vind het hele proline gebeuren achterhaald.
Bij de invoering van de 200grams regeling was dit HET vuurwerk wat je hebben moest.
Echter is men erop voort blijven borduren zonder er echt wat van te maken.
Zo hebben andere importeurs het nu ver ingehaald.
Er zit gewoonweg niks in.
Ze hebben een hele goede kans gehad om het tij te keren,Echter hebben ze dit niet aangenomen met elk jaar hetzelfde resultaat.

Effectomschrijving: Uniek in Nederland, doorverbonden cakes, een keer aansteken!
Brandtijd: 63 seconden
Effecthoogte: 15-20 meter

Back
Bovenaan