Chain Reaction [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1504
Artikelnaam: Chain Reaction
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 48
Effectomschrijving: Deze 500 grams cake met 48 schoten van Zena ramt zijn effecten achter elkaar de lucht in. Grote palmen met zware crackling worden gevolgd door dikke salvo's in I-shape en fan-shape.
Tijdsduur: 48 sec
Stijghoogte:
Richtprijs: € 39,95
O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com
1504-Chain-Reaction-logo.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Film aan startpost toegevoegd.

De duratie, salvo's en mix van effecten en shapes doen het hem bij deze cake. In het begin verwacht je niet dat ie uiteindelijk zo los gaat en de lucht vult!

Zo, die laatste boeketten zijn groot! De verschillende schietrichtingen en lange duur maken 'm ook heel leuk, maar ik vind vele boeketten wel mager en snel vervliegend. Twijfelgevalletje.

Boeketen zien er idd wat magertjes uit. Daarnaast vind ik het jammer dat er in het begin cracklikng is, maar dat dat daarna vervalt. Had het liever dan op het eind gezien nu mis is het gekraak bij de latere boeketen! Verder natuurlijk gewoon een goede pot.

met 10 gram per schot oogt het magertjes..
Maar kom op eindelijk weer een cake van onder de euro per schot!:thumbup:
en Het einde maakt deze cake tog onvergetelijk voor zijn prijs?:thumbsup:

met 10 gram per schot oogt het magertjes..
Maar kom op eindelijk weer een cake van onder de euro per schot!:thumbup:
Tja, je moet ook wel naar de inhoud van die schoten kijken hè. D'r kan best een 100shots bakkie zijn voor €30 met 5 gram per shot, en dan sta jij meer te juichen dan bij een 20shots voor €30 waar er in elk 25 gram zit?

Bij herziening komt deze toch niet op m'n voorlopige lijstje, niet indrukwekkend genoeg voor dat geld.

Deze vanavond live mogen aanschouwen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, ik vond het de topper van de avond. Mooie prijs, goede tijdsduur en de laatste boeketten met blauw zijn echt erg groot en luchtvullend!

Inderdaad dé topper van de avond. Wat een bruut ding zeg! Laatste schoten zijn echt afschuwelijk fors. Veruit grootste boeketten die ik voorbij heb zien komen.

WAT een bak was dit zeg, HeerLijk! heb echt genoten van deze zeer afwisselende en verassende cake. Erg mooi hoe hij steeks van schietrichting veranderd en dan die finale:D twee heerlijke volle salvo's. En dat met zijn erg fijne prijs. Weer een toppertje hoor! volgend jaar weer.

Was het geen aanbieding? Volgens mij was die in prijs verlaagd vanwege een jubileum of het was met een ander product.

Deze cake moet het echt hebben van het tempo en de schietrichtingen wat deze mooi maakt. De boeketten zijn namelijk niet bijzonder groot of vol, maar doordat er verscheidenheid in tempo en schietrichtingen zit vind ik deze erg mooi.

Mooist in HD:

Back
Bovenaan