Carat

Prachtig blokje, in Duitsland gaan ze voor 6,99 weg dus ben benieuwd wat een prijs ze hier gaan krijgen!

Zal wel 2 a 3 keer zo duur zijn ben ik bang, bij Loots in Baarle kost hij al 16 euro. Toch afgaande op de filmpjes lijkt hij mij het geld wel waard, en dan heb ik het over de Belgische prijs.

Zal wel 2 a 3 keer zo duur zijn ben ik bang, bij Loots in Baarle kost hij al 16 euro. Toch afgaande op de filmpjes lijkt hij mij het geld wel waard, en dan heb ik het over de Belgische prijs.

Voor 15 euro is deze nog de moeite waard daar boven zou ik hem lekker laten staan.:)

ik heb gezien dat deze in Nederland voor €16 ( prijs kan verschillen per winkel) per stuk verkocht gaat worden.

Oeps een typ foutje prijs moet zijn €16,-

Laatst bewerkt:
Deze word voor 16 euro verkocht.

Ik vraag me af of dit de moeite waard is. Veel andere goud cake's van 25 shots zijn al gauw 25 euro. Dan is 16 euro nog wel een leuk prijsje. Maar of deze net zo goed presteerd als die andere goudcake's van 375 gram..

7,00 is een belachelijk lage prijs voor deze pot, maar ja dat is duitsland he! Ik heb hem gekocht voor de volle 16,00 en vond het een mooie goudpot! Duurder moet die niet worden, maar voor die prijs is het zeker een mooie pot

Als ik niets had gelezen over duitse taferelen dan had ik 20€ nog goedkoop gevonden..

nee hoor mooi ding en een super (hollandse) prijs! Voor 16€ een beter 25shots blokje vinden? Good Luck!

Over de cake zelf, fijne snelheid, de bombette gaat prachtig omhoog en knalt fijn relatief groot! Jah hoor ik ben helemaal verkocht:D

Mensen! Volgens de geruchten heeft Aldi Süd de phoenix (omlabeling carat) dit jaar niet meer in het assortiment. Weet iemand een winkel in Duitsland waar deze wel nog te krijgen is??

Een foto uit de ouden doos, een aantal jaren geleden bij Loots gekocht.

DSC07824.jpg

Back
Bovenaan