Camuro Blaster!

Arjan

VWC lid
Dit jaar komen er zoals eerder aangegeven meer dan 35 nieuwe artikelen bij voor de Zena NL collectie.. Bijgaand een impressie van een nieuwe 500 grams cake onder het Original label. Deze cake heeft 49 shots en heeft zoals te zien is een heftige finale :wink: Prijs is nog niet bekend, maar zal binnenkort bekend worden.

hol014.jpg

En de film vanuit China (eerste test): http://www.avpvuurwerk.nl/videos/video/56/nieuwe-500g-cake-zena-vuurwerk-nl.html

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
zoheee die finale geeft er gas op, 2x10 shots op het eind ofzo?
op de film is het allemaal minder goed te zien maar dat is heel vaak bij een goud en blauw effect deze komen vaak op film net wat minder uit maar de eerste indruk is niet verkeerd.

ik ben ook benieuwd naar de andere 4. FPM zal zich natuurlijk van zijn beste kant laten zien en de effecten zullen er dus ook naar zijn, van en voor liefhebbers dat is zeker iets wat ik kan waarderen.

Tony gefeliciteerd dat je dit voor elkaar hebt kunnen krijgen, dat het een succes moge worden.

Mooie cake hoor, geweldig wat jullie voor elkaar krijgen. Volgend jaar mischien een compleet FPM pakket? (ps ik ben ook benieuwd naar de andere 4 cakes )

als ik niet te ver moet rijden wil ik ze aanschaffen

Zo, als deze cake werkelijk gaat komen zoals op de video dan is het een zeer mooie cake, kan niet anders zeggen.

Goed werk arjan. De cake heeft een perfect tempo,Mooie kleur goud,Keiharde burst,En inderdaad een geweldige finale

Zo hé, wat een cake zeg!!
Deze doet mij denken aan de eerste boeketten van de jw 338.

En Tony, ik wens je heel veel succes met de potten die jullie dit jaar met Original aanbieden. Ik ben erg benieuwd naar deze potten en ik hoop ook dat ze me bevallen, dan pick ik ze wellicht ook op bij de Zena dealer.:)

Ziet er goed uit zeg, mooi helder goud, strak effect, prima cake ja, hopelijk is ie in werkelijkheid ook zo goed. Finale ziet er dik uit, staat niet heel goed op film, maar zal in het echt wel goed te zien zijn neem ik aan. :D

Felicitaties daarnaast aan FPM voor het voeren van een eigen lijn. :)

@ilvan; even off-topic dan, wij hebben er nog altijd voor gekozen dit niet te doen, aanbiedingen zijn er genoeg, maar voorlopig hebben we het niet in de planning staan. :wink:

tony jongen je hoeft zeker niet bang te zijn voor keiharde kritiek van mijn kant .
van mij alleen maar lof over deze cake .
over prijs kwaliteit verhouding hoefen we ons in dit geval weinig zorgen te maken denk ik .
denk ik want deze cake staat valt wel even onder de vlag van freakpyromaniacs . :cool:

als eerste wil ik even fpm feliciteren met hun colectie!
ik vond dit al een spannend jaar voor colecties en importeurs en nou komt ook fpm om de hoek!
en ja met wat voor sstuk cake.....
damn wat een mooie finale en wat een prachtig efect beter kan in mijn ogen niet(zoals ik op film zie)
\

echt een prachtige cake, hopen dat de andere ook prachtig zijn, en het zou ook leuk zijn als bij die andere 4 er bijzitten met mixed effecten. Maar dat zien we nog wel. En hopen dat de cakes die verkocht gaan worden ook nog steeds net zo mooi zijn als op de film. Maar dat gaan we wel zien op demo's enz

Eerlijk is eerlijk, met deze cake heb je in ieder geval al goed werk afgeleverd. Mooi effect, komt kwalitatief goed tot z`n recht, perfecte tempo en eens een echte finale salvo. Rest alleen nog de prijs en hopelijk zet jij daarin ook jouw eigen standpunt in voort. Dus niet heel veel meer dan 50,- euro hé. ;)

prachtige cake
lekkere finale
hier kan je vol trots de volle 110 procent op plakken :applause:
gefeliciteerd Toon en de FPM Crew.:D

heel erg mooie cake,en laat die andere ook maar komen:)
gaat me een hoop geld kosten oei oei oei he he.

dit beloofd wat voor de rest. ziet goed uit en ook een lekker tempo met super finale. ook mooi voor FPM, een eige lijn. moet ook wel een soort mijlpaal voor je zijn als je een eigelijn mag uitbrengen

Zo, als deze cake werkelijk gaat komen zoals op de video dan is het een zeer mooie cake, kan niet anders zeggen.

De film is gemaakt door Tjark. Tjark zit althans zat tot de spullen klaar waren in China. Hij heeft niks aan toeval overgelaten of de Chinezen moeten alles in de hoek hebben gezet en het opnieuw zijn gaan produceren. Je weet maar nooit welk goedje ze hebben gerookt.

Persoonlijk vind ik de cake wat eenzijdig al is de finale wel spectaculair.

echt een prachtige cake, hopen dat de andere ook prachtig zijn, en het zou ook leuk zijn als bij die andere 4 er bijzitten met mixed effecten. Maar dat zien we nog wel. En hopen dat de cakes die verkocht gaan worden ook nog steeds net zo mooi zijn als op de film. Maar dat gaan we wel zien op demo's enz

Dit zal bij ons altijd wel de hoofdzaak zijn. Mixed cakes zijn er genoeg vind ik zelf en ik zie graag een cake met 1 effect en dan ook nog eens een goed effect. MIxed cakes komen er bij mij alleen in als ze echt verdomd goed zijn en waarbij de effecten in de mix ook echt goed bij elkaar passen.

Ik weet wel dat Zena zelf met mixed cakes gaan komen die in de smaak zullen vallen bij het grote publiek want het zijn immers grotere versie's van de kleine successen.

Eerlijk is eerlijk, met deze cake heb je in ieder geval al goed werk afgeleverd. Mooi effect, komt kwalitatief goed tot z`n recht, perfecte tempo en eens een echte finale salvo. Rest alleen nog de prijs en hopelijk zet jij daarin ook jouw eigen standpunt in voort. Dus niet heel veel meer dan 50,- euro hé. ;)

Helaas is dit niet iets waar ik het voor het zeggen heb. Dat is de zaak van Zena Nederland. Uiteraard heb ik me wel eerst laten informeren over de prijzen van de cakes en omdat ik dit een erg goede cake vind denk ik dat de liefhebbern het geld er wel voor over heeft. Mijn standpunt is trouwens nog altijd hetzelfde; 50 a 60 euro maximaal, maar ik ben bang dat ik dan zelf moet haan importeren. :wink:

tony jongen je hoeft zeker niet bang te zijn voor keiharde kritiek van mijn kant .
van mij alleen maar lof over deze cake .
over prijs kwaliteit verhouding hoefen we ons in dit geval weinig zorgen te maken denk ik .
denk ik want deze cake staat valt wel even onder de vlag van freakpyromaniacs .

Ik zou er niet van opkijken als er kritiek zou komen. Uitdelen kan ik goed dus ontvangen ook. Ik ben geen Gordon haha :bonk:

Zeker een mooie cake, alleen mis ik toch iets.... Misschien nog iets van blauwe mines eronder of blauwe uitlopers aan de camuro's. Maar dan gaat het weer te veel lijken op de Camuro King misschien, al schiet die in een hele andere shape natuurlijk.
Tja en de mines en andere effecten gaan natuurlijk weer ten koste van de kwaliteit van de Camuro's.
Al met al, als de prijs goed is, zal ik zeker overwegen hiervoor 3 kwartier naar Tilburg te rijden :bonk:

@ilvan; even off-topic dan, wij hebben er nog altijd voor gekozen dit niet te doen, aanbiedingen zijn er genoeg, maar voorlopig hebben we het niet in de planning staan. :wink:

Vind ik op zich wel een goede keuze om dit niet te doen :D Ik bedoel als je als forum een lijn uit gaat brengen bij een importeur vind ik zelf dat je als forum zijnde niet helemaal onpartijdig meer kan zijn...
maar goed, om zelf een importeur te gaan worden is ook weer zo iets.. :D

Maar goed, de cake mag er wel zijn, en de finale...wat is die gods gruwelijk lekker zeg! De cake is wel een topper! Ben benieuwd naar de prijs.

Wel mijn petje af hoor Tony en Arjan. De eerste cake is een topper, nu maar hopen dat de rest dit ook zal zijn! Al denk ik dat we daar niet echt bang voor hoeven te zijn :D

Dat onpartijdig/onafhankelijk zijn ligt helemaal aan jezelf.
Je kan kritieken delen en met je meenemen of je kan eigenwijs gaan doen. Ik zal mij geloofwaardigheid niet verliezen. Als iets niet goed is dan is het niet goed en een discussie is altijd welkom mits goede onderbouwingen.

Over de prijs zal altijd iets te doen zijn. Sommige vinden 3o euro al te duur waar anderen 120 euro uitgeven. Maar voor die discussie ben ik ook niet bang want het is aan jezelf wat je van de cake vind en wat je er voor wilt uitgeven en die mening moet en zal gerespecteerd worden.

Back
Bovenaan