Camorra *Nieuwe lijn 2010*

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Beste leden van VWC,

namens Witte Tentenverhuur en de winkels Vuurwerk Alkmaar en Vuurwerk Akersloot mogen wij jullie een nieuwe lijn tonen; Camorra. :D

camorralogo.jpg

Camorra is een vuurwerklijn met 9 cakes en 1 pakket, speciaal geproduceerd en geïmporteerd door Witte Tentenverhuur voor de winkels Vuurwerk Alkmaar en Vuurwerk Akersloot. :)

De heren achter deze winkels (Max en Peter) wilden iets nieuws, iets unieks en daar is Witte Tentenverhuur mee aan de slag gegaan. Na flink brainstormen is er daadwerkelijk iets nieuws ontworpen; Engelse namen hebben we al, Nederlandse namen ook, waarom niet eens Italiaans? :wink:

Om er een echte "mannenlijn" van te maken zijn de namen van de lijn en de artikelen gericht op de Italiaanse maffia-bende Camorra. Daarnaast zijn de labels voorzien met silhouetten van naakte dames in verschillende poses.
Ook kennen de labels de effectomschrijvingen van de producten, deze zijn wel in het Engels. :wink:

Deze lijn is vooralsnog exclusief verkrijgbaar bij de winkels Vuurwerk Alkmaar en Vuurwerk Akersloot. Uiteraard kunnen zij zelf besluiten om het vuurwerk ook aan andere winkels in Nederland te verkopen, maar daar is nu geen sprake van. :wink:

De prijzen van het vuurwerk zullen later in het jaar bekend worden gemaakt, wel is bekend dat de eigenaren ervan houden om te stunten met prijzen.

:bye:

Deze lijn is echt enkel voor de winkels in Alkmaar en Akersloot ontworpen, Witte Tenten zal deze collectie dan ook niet zelf voeren.

Zoals gezegd, het is aan Max en Peter om te bepalen of andere winkels het ook mogen gaan verkopen, maar vooralsnog zullen we naar Alkmaar en Akersloot moeten rijden hehe.

Overigens hebben Corruzione en Contrabbando al een film, dit zijn films uit China, eigen films komen later dit jaar, maar ze wilden jullie toch een beeld geven. :)

Mike, worden de effecten die in deze lijn zitten ook gebruikt in de nieuwe producten van Marijn of blijven deze echt uniek speciaal voor deze dealers?

Laatst bewerkt:
Ontzettend leuke nieuwigheid deze nieuwe lijn, totaal weer iets anders.
Mike, is jou bekend wanneer de prijzen vrij gegeven worden en of deze nieuwe dealer ook een demo gaat verzorgen zodat we de producten live kunnen bewonderen?

Mike, worden de effecten die in deze lijn zitten ook gebruikt in de nieuwe producten van Marijn of blijven deze echt uniek speciaal voor deze dealers?

Wat betreft de "effecten" zijn ze niet exclusief natuurlijk, maar als je het bedoeld als "cake"; ja. Alle producten die in deze lijn zijn opgenomen, zijn unieke artikelen, er zitten geen omlabelingen bij vanuit andere lijnen van Witte Tentenverhuur.

Zeer leuk bedacht dit.
De producten zien er goed uit voor zo ver je nu kunt oordelen.
Ben erg benieuwd naar de filmpjes en prijsen van deze cakes.

Ontzettend leuke nieuwigheid deze nieuwe lijn, totaal weer iets anders.
Mike, is jou bekend wanneer de prijzen vrij gegeven worden en of deze nieuwe dealer ook een demo gaat verzorgen zodat we de producten live kunnen bewonderen?

Wat betreft de prijzen weet ik het niet, dat moeten we dus afwachten.
Ik weet wel dat er een demo wordt gehouden, datum, tijd, locatie en wat er precies getoond gaat worden, dat kan ik je niet melden. Het zal in ieder geval worden geschoten door Bombers Vuurwerk, dus Nancy zal de info vast wel doorsturen aan jou als alles definitief is. :wink:

Ik heb nu alle producten uit deze lijn bekeken, de labels zien er leuk uit, gewaagd hoor, maar net niet te...
Alkmaar en Akersloot willen gaan stunten met de prijzen.
Laat ze maar komen. we zijn er klaar voor.

Zeker weten fred, de eerst 2 films die we hebben laten echt goede kwaliteits producten zien, als dit voor de rest van de lijn ook zo geld dan moet er nodig een stukje gereden worden om deze in het bezit te krijgen. Laat het stunten strak maar beginnen:)

Klinkt heel goed deze lijn en de producten zien er top uit, zon pot wil ik wel een dummy van boven mn bed haha :D. Klinkt ook goed dat ze willen stunten met de prijzen. Weet iemand toevallig of Vuurwerk Akersloot voorheen een Vuurwerkland dealer was? Verkoopt het nog steeds hetzelfde assortiment + deze lijn of stappen ze bijvoorbeeld over op Marijn+deze lijn?
Zoiezo een bezoekje waard voor mij, al is het alleen maar om deze collectie te bewonderen.

ik vind dit wel een verrassing zeg .
ik zat net in de topics van deze cakes te lezen .
en in eens zag ik in de begin post witte tenten staan .
ik ben er wel een beetje verbaast over deze nieuwe lijn .
want ik had dit nooit achter de witte tenten gezien .
maar goed ik vind dit wel een origineel idee van de heren max en peter :thumbup:
ook hoop van harte dat deze lijn een suc6 wordt

Weet iemand toevallig of Vuurwerk Akersloot voorheen een Vuurwerkland dealer was? Verkoopt het nog steeds hetzelfde assortiment + deze lijn of stappen ze bijvoorbeeld over op Marijn+deze lijn?

Goed op de hoogte Mick, dit klopt, en ja, ze gaan ook Marijn voeren. :wink:

De eerste indruk wat ik van deze lijn krijg is zeer goed te noemen
De cake's zien er goed uit waarbij het maffiathema natuurlijk erg tot de verbeelding van velen spreekt :D
Marijn kennende weet ik dat het met de kwaliteit van de cake's wel dik in orde is :yes:
De effecten zijn veelbelovend en bijzonder en dat komt ook meteen tot uiting in de eerste 2 filmpjes die online staan.
Nu maar hopen dat deze lijn ook in het zuiden te verkrijgen is.

De eerste indrukken van de 2 filmpjes, hebben een goede indruk op mij gemaakt.
Over het algemeen een lijn die in de gaten moet gehouden worden en de labels echt mooi ontworpen proef de italiaanse sfeer.

productlijn de italiaanse mafia Camorra, geweldig gevonden weer eens wat anders FANTASTICO

Ik snap niet wat die vrouwen silhouetten en Camorra met elkaar te maken hebben, en zie niet in wat hier mooi aan is.
Ik vind persoonlijk de labels echt lelijk.

Gelukkig is een label niet erg belangrijk, en zegt het niets over de effecten die eruit voorkomen. Ik wacht rustig op demo's en bijbehorende filmpjes.
Dat zit bij Marijn meestal wel snor gelukkig.

Vind er niks geweldigs gevonden aan, snap sowieso niet waarom je een naam als Camorra gebruikt, misschien moeten ze eens een vuurwerkwinkel in Napels beginnen en dan afgeperst worden door de Camorra, zoals duizenden andere onschuldige mensen in Napels, kijken of het dan nog zo'n leuke naam is.

Zou zeggen verdiep je eerst eens in de Camorra en denk er dan nog eens over...

Pyro.d,

Goed gezegd. De Camorra is niets moois, leuks of nostalgisch aan.
Dan wil je vuurwerk halen uit het pseudo-criminele verdomhoekje, en dan kom je met dit soort smakeloze concepten.
'Een beetje dom'

Naar het vuurwerk gekeken ben ik blij met deze aanvulling voor de Nederlandse markt consumentenvuurwerk. Alkmaar en vooral Akersloot is voor mij een steenworp afstand. Deze (laatste) winkel was voorheen een Vuurwerkland afdeling van Brave en Wichers wat nu niet meer bestaat, maar toen al was Vuurwerkland Akersloot een outletstore voor verouderde producten van B&W die voor stuntprijzen weggingen (alle BWA en Egypte pakketten gingen bijvoorbeeld voor een lage prijs en 2e gratis weg). Hiermee kunnen ze gewoon weer verder gaan stunten!

Back
Bovenaan