Cakebox 4

moontan

VWC lid
Artikelnummer: volgt
Artikelnaam: Cakebox 4
Bruto Gewicht: ... gram.
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 48 schoten
Effectomschrijving: 3 x 500 grams cake

1 x 36 schots cake (Magic Attack)
1 x 49 shots cake (Ultra Assault)
1 x 64 shots cake (X-treme Machine)

Richtprijs: 139,00euro

Laatst bewerkt door een moderator:
Veelste duur! Echt heel veelste duur! Voor deze 200 grammers bijna 40 euro per stuk betalen? Ik denk dat niemand zo gek is om dat te doen. Namen spreken me ook niet aan aangezien 'Titanium Salute' gewoon sier zal zijn aangezien het toch niet zo hard mag in Nederland.

Ja inderdaad meer zou je er echt niet voor moeten uitgeven aangezien het nog gewoon 200 grams potten zijn en geen 500 grams. De potten zien er wel goed uit en zullen waarschijnlijk ook geen slechte potten zijn maar kom op, 40 euro per stuk? Zijn die mensen gek geworden daar? :bonk:.

Ze zien er wel fantastisch uit moet ik zeggen, maar daar zal je waarschijnlijk ook wel voor betalen.

cakebox 4

cakebox 4

ik heb um gehad dit jaar.. en was echt super!! mooie 500 grams potten die normaal los rond de €60,00 kosten.. magic atack zit er ook bij in begrepen die ze ook los vanuit de x-treme collectie leveren.. check out zou ik zeggen ;) die andere 2 potten zijn nieuw

43 Euro per pot dus. Tjah wat is nou de beste prijs voor een 500 grams pot. De ene heeft weer meer schoten de andere weer fanshape de andere schiet het sneller weg. Zou je puur moeten kijken naar het aantal gram per shot en in verhouding naar het aantal kruit in de pot naar de prijs moeten kijken. Dan zou je in principe nieteens filmpjes hoeven te bekijken maar gewoon naar de display van je rekenmachine. Als hier filmpjes van komen ben ik erg benieuwd want dit is wel het eerste pakket met alleen 500 grams cakes erin en met pakketten heb je toch altijd prijsvoordeel?.....:rolleyes:

Op Star Fire staat een filmpje van deze cake box.
Met inderdaad 2 nog niet eerder bekende 500 grammers.
We moeten de beginpost dus aanpassen

http://star-fire.be/producten/index.php?collectie=xtreme

054-Cakebox-4.jpg

Ik had ze ook vorigjaar waren echt super!!!!!! maar deed wel erg pijn om ze af te steken voor dat geld maar dat kon de pret niet drukken!!!:)

Wat een prijzen zeg, 3x 16 shots voor 115 euro? Snap dat je pijn hebt als je deze afsteekt. :shocked:

Nee zoveel kostte het 2 jaar geleden. Vorig jaar is dit pakket vernieuwd. Het bevat nu 3x 500 grams cakes voor 129 euro.

Nee zoveel kostte het 2 jaar geleden. Vorig jaar is dit pakket vernieuwd. Het bevat nu 3x 500 grams cakes voor 129 euro.

Oke, dat maakt het dan al wat anders.
Dan ben ik ook wel benieuwd naar de filmpjes. :)

Echt mooi vuurwerk, alleen jammer dat er een te hoog prijs kaartje aanhangt. Ik ga liever voor het losse soort, en dat hoeft niet alleen persé 500 grams cakes te zijn. O.a. producten van Lidu zoals "Happy Stars" of de "Crazy Coconut" doen het ook goed, en zijn goedkoper. Of kijk eens bij "Black Label". Maar ik geeft toe, deze cakebox 4 scoort daarin tegen weer beter dan de bigbox van lidu. Maar voor deze absurde prijs van € 139 euro hier verleden jaar zeg ik nee. Alleen voor € 80 euro dan zeg ik oké.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan