C.O.L.O.R CREAM 75's

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: ZFC 1640
Artikelnaam: C.O.L.O.R CREAM 75's
Bruto Gewicht: Onbekend
Netto Kruitgewicht: ca. 1500 gram
Aantal Schoten: 3 x 25 shots (75 shots)
Effectomschrijving: Zilveren staarten met paarse, lemon, groene, rode en blauwe mulitcolor effecten. De enige in zijn klasse.
Tijdsduur: ca. 80 seconden
Stijghoogte: ca. 55 meter
Kartoninhoud: 2/3
Richtprijs: € 99,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1640__geisha_color_creambox_75shots_cakebox_vuurwe  rkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die peony cake is nog wel aardig. Alleen beetje slordige peony's. Qua kleuren,niet verkeerd. Alleen tja die 2 andere cakes,zonde. Had dan er een cake,met two color peony,en een cake met triple color peony bij gedaan. Of iets in die richting. Maakt z'n naam niet waar.

Waardeloos :frusty: alsof er nog niet genoeg goudbakken zijn.

Moet ik wel bijzeggen dat ik de 2e cake erg vet vind.

Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerkmania Demo Avond in Kampen:

PS: het is Color C.R.E.A.M. dus de puntjes tussen Cream en niet tussen Color... ff aanpassen in de Topic-titel!

Die peony cake is prachtig, dat wil ik meer zien of los verkocht; want de rest boeit totaal niet. Uitwerking van peonies is trouwens niet consistent: veel halve ploppers en wisselende grootte, maar de opzet is een verademing. Eerste cake trouwens ook scheef knallende bombettes. In z'n geheel teveel goud voor 't geld om die ene mooie cake waard te zijn, helaas.

Kwam een productie versie tegen op Youtube, althans, daar ga ik vanuit.

Lijkt er op dat ze hem niet helemaal hebben geschoten, of dat cake 1 de productie niet heeft gehaald en het dus 2x 25sh color peony en 1x 25sh willow salvo's is geworden.

Edit; zelfde show, andere camera

Ik heb deze afgelopen jaar ook afgestoken zien worden in de straat. M'n film daarvan komt later wel online.

Maar het klopt wat Arahon zegt! Het is 2x 25sh color peony en 1x 25sh willow salvo's geworden. De eerste cake met glitter willows zit er NIET in. De kleuren zijn overigens wel bijzonder helder. Maar de boeketgrootte was erg wisselend. De finalecake is wel erg bruut.

Ik heb deze afgelopen jaar ook afgestoken zien worden in de straat. M'n film daarvan komt later wel online.

Maar het klopt wat Arahon zegt! Het is 2x 25sh color peony en 1x 25sh willow salvo's geworden. De eerste cake met glitter willows zit er NIET in. De kleuren zijn overigens wel bijzonder helder. Maar de boeketgrootte was erg wisselend. De finalecake is wel erg bruut.

Jammer dat dit niet eerder naar buiten gekomen is :shocked: Zat te twijfelen deze aan te schaffen maar eigenlijk alleen voor de multicolor cake. Dit had me misschien net over de streep getrokken.. :bonk:

Eigenlijk onbegrijpelijk dat bijna geen enkele importeur zo'n cake los in het assortiment heeft (de enige die ik me kan bedenken is Colorfull Peony van Cafferata Showtime, alleen vind ik het tempo van die cake te laag in het begin en is hij naar mijn idee veel te duur met een adviesprijs van 57 euro, dan betaal je met freakkorting alsnog 40 euro, terwijl je deze gehele box voor 63 euro binnen haalt). Als er al iets kleurrijk is, dan is het vaak in combinatie met blink. Ik vind deze zoals de film hierboven in ieder geval prachtig. Kijken of het budget het toe gaat laten om 2 van deze schatjes aan te schaffen.

Back
Bovenaan