Bussum 21-06-2008 AFGELAST

moontan

VWC lid
plaats : Bussum
provincie : Noord Holland
wie : nog niet bekend
kaliber: professioneel
Locatie : voetbalvelden van de voetbalvereniging Allen Weerbaar aan de Zanderijweg 10a.
tijd : tussen 22.00 uur en 23.30 uur

Vuurwerkbesluit
Gedeputeerde Staten van Noord-Holland wordt bericht dat de burgemeester geen bezwaren heeft tegen het tot ontbranding brengen van professioneel vuurwerk op zaterdag 21 juni 2008 tussen 22.00 uur en 23.30 uur op de voetbalvelden van de voetbalvereniging Allen Weerbaar aan de Zanderijweg 10a.

Laatst bewerkt:
Dit is mooi in de buurt, ga het ook zeker bezoeken.
Er is op die locatie opzich ruimte voor 5/6'', ik ben benieuwd wat het gaat worden:)

Ow kijk aan, dat is om de hoek:wink:
Kom hier zeker even kijken.

Kan me volgens mij herinneren dat hier ooit eens eerder een show is geweest, maar dat is denk ik dik 10 jaar geleden.

:bye:

De show wordt gehouden in verband met het 50 jarig bestaan van Drum- en Showband VIJOS te Bussum.
Toevallig kwam ik hier vanmiddag achter omdat ik in Bussum was en het op een aanplakbiljet zag staan.

Mijn plan is om zaterdag naar deze show te gaan.
Maar: Nederland speelt zaterdagavond ook de kwartfinale voor de EK.
Als de wedstrijd na 90 minuten voorbij is en er geen verlenging komt en strafstoppen ga ik na afloop van de wedstrijd naar de vuurwerkshow.

Mijn plan is om zaterdag naar deze show te gaan.
Maar: Nederland speelt zaterdagavond ook de kwartfinale voor de EK.
Als de wedstrijd na 90 minuten voorbij is en er geen verlenging komt en strafstoppen ga ik na afloop van de wedstrijd naar de vuurwerkshow.

Is er al bekend hoe laat het nou precies begint?

Zou jammer zijn als het om half 11 begint, maar dan gaat het Nederlands elftal toch even voor:wink:

:bye:.

Ik zat eens even op die site van dat Vijos te kijken, blijkt dat ze een soort optoch hebben ofzo die is vervroegd naar 18:00 i.v.m met het EK.

Misschien houden ze hier ook rekening mee met het vuurwerk:idea:

Ik denk dat ik morgen tegen de avond even die kant op ga om te vragen hoelaat het vuurwerk nou ontstoken word.

Als de tijd een beetje gunstig is ga ik na de wedstrijd snel die kant op om een kijkje te nemen.

Ik heb gebeld met de organisatie.
Het vuurwerk van vanavond gaat niet door.
De vuurwerkshow wordt verplaatst naar een andere datum

De reden van het niet doorgaan: De kwartfinale EK wedstrijd Nederland-Rusland
De taptoe is verschoven van 20.00 uur naar 18.00 uur

Ik heb gebeld met de organisatie.
Het vuurwerk van vanavond gaat niet door.
De vuurwerkshow wordt verplaatst naar een andere datum

De reden van het niet doorgaan: De kwartfinale EK wedstrijd Nederland-Rusland
De taptoe is verschoven van 20.00 uur naar 18.00 uur

Heel goed overdachte actie Fred, hier doe je een heleboel mensen een plezier mee denk ik. Prima, zo hoeven mensen niet voor niets af te reizen.

Mijn complimenten kerel.

Back
Bovenaan