Bursting Wheels

Dit was voor mij de opvaller tijdens de demo gisteren, op de filmpjes hier had ik mijn twijfels over dit product maar dat is allemaal veranderd, heerlijke shapes, effecten zijn goed uitgewerkt, en de spinners aan het einde zijn heerlijk!

Yup. Ik was de gelukkige eigenaar van deze cake. Ik was er erg tevreden over, net als alle andere cakes die ik van Royal had. Flinke burst en mooi grote effecten. Alleen jammer dat er in de finale geen willow effecten zaten waar je ze eigenlijk wel verwacht. Maar die tails maken het weer goed!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Erg mooie cake toch dit! Er staan lekker veel filmpjes van nu. De crackling bij de losse boeketten lijkt me wat mager en de boeketgrootte iets klein. Die salvo's maken dat goed. En de finale met spinners zijn erg goed! Met leuke reacties van het publiek op het laatste filmpje.

v500_2ca806582989e44cb60827b531ec07fc_27536655.jpg

Deze foto heb ik gemaakt bij Isandra.
Geliefde bij gebruik eerst toestemming vragen

Heb er 2 afgestoken, mooie grote goed uitgewerkte boeketten. Burst was ook dik in orde. Het kan aan mijn beleving liggen maar volgens mij zat er wel wat verschil tussen de 2 die ik heb afgestoken

Ik kon hem hier voor 20 krijgen maar heb hem laten liggen, omdat ik dacht dat dat ook de adviesprijs was. Hele domme fout :(

Back
Bovenaan