Bursting Gold

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 673
Artikelnaam: Bursting Gold
Bruto Gewicht: 1800 gram
Netto Kruitgewicht: 285 gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: 19 legendarische schoten met blauwe mijnen, brodcade crown en felle crackling boeketten.
Tijdsduur: 35 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 26,40 euro

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
De Bursting Gold vanavond gezien bij de demo van Wolff.
Een waanzinnig goede cake is dit.
De effecten zijn mines met brocade onder een snoeiharde burst.
Een van de toppers van vanavond, en inderdaad de cake met een hardere burst dan de Extreme Salute

Voor mij was dit de topper van de avond! Snoeiharde bursts en heerlijke gouden effecten! :D
Hij knalde nog bijna harde dan de knalcakes zo hard was de burst! In mijn ogen zou dit wel eens DE topper dit jaar kunnen worden.....

In een woord: Gruwelijk.
Wat een heerlijke cake. Snoeiharde burst waarna gouden brocades. Topper!

Prachtige bak zeg, compact, maar wat een effecten joh, we stonden echt verbaasd! Een absolute topper, prijs is goed te noemen, dit zal zeker een hardloper gaan worden. :p

Deze lijkt me dan ook een hele mooie mede door de burst,bij mij staat die op de lijst.

Laatst bewerkt:
Er zijn dit jaar heel veel goede gouden cakes op de markt.
Waaronder deze zeker ook, het kiezen word moeilijk, maar deze komt op de lijst! :)

Goeie bak, niks mis mee: grote, mooi gevormde boeketten, harde dreunen, goed tempo, goede prijs. Maar heel erg opvallend, dat ik meteen zeg 'die moet ik!'...nee, dat nou ook weer niet... Maar niks mis mee, een heel goede vette bak voor een leuke prijs :D

Nu maar hopen dat het hier geen demo samples betreft zoals twee jaar geleden bij de Dragsters. Kan iemand dit bevestigen?

Wat een topper van een cake. Deze is mij nog niet eerder zo erg opgevallen. Ik had na de reacties van iedereen deze wel op mijn wenslijst gezet, maar nooit aandachtig naar gekeken. Tijdens de productendemonstratie in Steenbergen was dit ook echt één van de echte topper.

De burstknal is heel hard en de effecten zijn mooi. Enigsinds leg ik wel de vergelijking met de Wodka Blue, maar deze vind ik veel beter. De burstknal doet het hem: een regelrechte topper van jewelste.

Back
Bovenaan