BurnitPyromaniacs video's & sfeer topic!

Janniekske

VWC lid
BurnitPyromaniacs

Het moest er maar eens van komen, een eigen video en sfeer topic. We zullen ons even voorstellen, wij zijn een groepje van 5 grote vuurwerkliefhebbers. Waarvan 2 VWC lid, ik natuurlijk en Roald. In de loop der jaren hebben we samen heel wat producten gehad, zo ook dit jaar weer. Deze gaan we natuurlijk in dit topic met jullie delen! Alle vragen zijn welkom, abonneren mag natuurlijk ook!

Finale poject 17/18:

Laatst bewerkt:
Hier de Titan Star uit het nieuwe 6 star assortiment van Vuurwerkmania. Wat zijn deze nieuwkomers fantastisch. Harde burst en mooie effect spreiding. En dat te bedenken dat deze voor onder de 10 euro te krijgen zijn met de freakacties.

Geniet ervan.

Eurostar - Hurricane 75sh.

Deze box op de gok meegenomen, wisten dus niet wat we er van moesten verwachten. Maar wat is dit een top box! Mooi gevarieerde effecten, zeer harde burst en mooi tempo. Ook dit product van Eurostar viel goed in de smaak!

20181230_122612.jpg

20181230_122826.jpg

Nice ! Mooi effecten maar oogt misschien wat klein soms ?
Als je deze vergelijkt met een andere klein box zoals bijv de Limited edition 3 van evo ?

De spinning tails met crackling boeket ogen wat kleiner inderdaad dan de rest. De limited edition 3 is voornamelijk Blink, de Hurricane heeft meerdere effecten. Het is maar net waar je van houdt natuurlijk!

Dat vind ik nog lastig oordelen, Evo en Pangu hebben natuurlijk echt veel top producten! En om die te overtreffen moet je echt met alles uit de kast komen, wie weet wat Eurostar dit jaar ons brengt! De cake's die we hadden en deze box van Eurostar bevielen ons zeer goed in ieder geval.

Leuk topic zeg, mooie filmpje en leuke foto's, ziet er goed uit. Kom maar door met de rest :p

Omdat het Zaterdagavond is zullen we er nog 1 doen.

Op oudejaarsavond kreeg ik een appje van Jan-Niek dat de sunda clouded leopard van Luypaers hem tegen viel. Veel ploppers. Het maakte mij nieuwsgierig hoe hij bij mij zou presteren. Had er eigenlijk wel hoge verwachting bij, mede ook omdat er toch de naam Funke bij stond.
Tot mijn verbazing presteerde hij prima, de laatste 2 cakes waren echt pareltjes. En wat een snelheid zat erin. Het goud bleef lang hangen met een constant gevulde lucht.

Oordelen jullie zelf.

Owja we zouden het heel leuk vinden om nog wat abonnees te ontvangen. We hebben er nog zo weinig:cry: alvast bedankt

1 September 2019

Wat gaat de tijd snel, wij beginnen ook weer wakker te worden. We hebben dan ook onwijs veel zin in het nieuwe seizoen!
In oktober komt er zoiezo een tripje naar Olen. En de aankomende maanden zullen we ook de eerste bestellingen gaan plaatsen.

Voor mij begon het jaar al goed op het forum met een prijs (karton 6star)

Hierbij ook ons eerste filmpje van dit seizoen.

2x der hammer

Het seizoen is gestart!

Ongelooflijk, het lijkt altijd z'n lange weg. Maar het valt elk jaar toch weer mee, het is voor je het weet zo weer September! Gelukkig maar! De eerste online shops worden weer druk bekeken, lijstjes worden zachtjes aan weer gemaakt, en er word al druk over en weer ge-appt over producten. :D

Evolution Fireworks - Winternight 100 shots.

Een cake die ik 2 jaar terug al besteld had, maar toen helaas bij mijn afhaalmoment nog niet geleverd was. Afgelopen jaar de herkansing. Wat een klasse bak is dit zeg! Prachtige indrukwekkende tails, harde burst, grote boeketten, mooie kleuren, kortom: Ge-wel-dig! En buitom dat, zit hij nog eens in een mooie doos ook!

20181229_150533.jpg

20181229_150545.jpg

Blijft toch wel een van m'n favoriete boxen van de laatste jaren, die Winter Night. Benieuwd naar de volgende video's! :)

Evolution Fireworks - Mega Willows

Compound - 108sh. - 30mm - 1998gr.

Het woord 'Mega' komt zeker tot zijn recht. Wat een gigantische waaier is dit zeg. Niet te geloven. Als je hem volledig op film wilt hebben, moet je op een serieuze afstand staan. De burst, het effect en de kleuren maken ook deze Evolution box weer tot een echte topper!

20181229_110831.jpg

Back
Bovenaan