Burning Salvo's vuurwerkshow 2013-2014

Iedereen aller eerst de beste wensen voor 2014!

Helaas zit oud en nieuw er weer op maar natuurlijk hebben we ook dit jaar weer de nieuwjaarsnacht weer afgesloten met een showtje.

Inmiddels zijn er al meerdere mensen die speciaal bij ons komen kijken vanuit andere straten en/of de buren komen eerder naar huis.
De reacties na afloop waren weer grandioos en daar doe je het tenslotte ook voor!!!

Camera 1:

Camera 2:

2hqrlm0.jpg

2h3ouuq.jpg

14sec6c.jpg

IMG_1322.jpg

IMG_1323.jpg

IMG_1325.jpg

IMG_1326.jpg

IMG_1326.jpg

Schietlijst:

1. 3X Triple Fountain
2. Singleshot rek met Fuego's
3. 2X Tequila
4. 2X Mega Mini
5. 2X Earcatcher
6. 2X Asgaard A
7. 2X Asgaard B
8. 2X Asgaard C
9. 2X Asgaard D
10. 2X Asgaard E
11. 2X Asgaard F
12. 2X Asgaard G
13. 2X Asgaard H
14. 1X Heavy Legend Spider King (2e is niet af gegaan)
15. 2X Splitonium
16. 2X Myth
13. 1X Jet Men
14. 3X Split Decision
15. 1X Aphrodite
16. 6X Wasp + 3X Shaft
24. 3X Hercules
25. 3X Walhalla B
26. 3X VIP Cake K
27. 3X King Cobra
28. 3X Crackling Chrysantium
29. 9X Hypnotised
30. 24X Tears of Beauty
31. 2X Mega Maxi
32. 9X Mjölnir + 5X Mod C 30mm ST
33. 12X Junior Jack + 6X Weco Bengaal rood

Laatst bewerkt:
Zelf vond ik dat het tempo van mijn showtje van vorig jaar op bepaalde momenten iets te laag lag. Daarom had ik het tempo nu een stukje opgeschroefd en dat is mij in ieder geval zeer goed bevallen.

Overigens zelfs gisteren nog complimenten gehad van mensen die een paar straten verder wonen, daar had het aardig indruk op gemaakt.:thumbsup:

Inderdaad alles met schietkisten gedaan.
4X Cobra 18m
2X Kingdom 12Cue

Voor aankomend jaar wil ik mijn cobra systeem uitbreiden zodat ik de volgende keer alles via 1 systeem kan schieten.

Alleen de eerste camera staat af en toe niet helemaal op de juiste hoogte gericht omdat ik die zelf ook nog is sta te bedienen tijdens het schieten. :D

Echt een super mooie show heb je daar geschoten man! Mijn complimenten daarvoor, zeer netjes gedaan. Je hebt ook echt een super goede camera, heb zelden zulk goed geluid gehoord. Ook de kwaliteit van het beeld is ook super.

Even een vraagje, vond jij de Junior Jack nou veel harder dan elke andere burst die je hoorde in je show? Ik wil namelijk ook de Junior Jack gaan gebruiken om een showtje af te sluiten en ik wil er ook andere goede knalcake's in gaan verwerken dus dat is wel essentieel om te weten.

De camera die ik gebruikte was een Canon 600D i.c.m. met een rode microfoon.

De junior jack gaat beduidend harder dan andere knalcakes, de knal is veel doffer.
Je moet er alleen rekening mee houden dat er een versie is die zichzelf in 1 keer leeg schiet en een versie die shot voor shot gaat.

Ja precies, en dan is de versie die zich in 1 keer leeg schiet de 2012 versie en de 1 voor 1 de 2013 versie?

Wat een ontzettende mooie show zeg, mijn complimenten.
Hier is duidelijk veel tijd en aandacht aan besteed.
Bedankt voor de film.

Heel erg mooi showtje. Mijn complimenten!!

Over de junior jacks:
Er zijn twee junior jacks op de markt.
Eentje met voetjes en eentje zonder voetjes.
Ze knallen allebei even goed alleen de gene met voetjes schiet shot voor shot, de versie zonder voetjes leegt zich in een keer.
Versie van 2013 is de shot voor shot versie.
Versie van 2012 is de gene die zich in een keer leegt.

Laatst bewerkt:
dit is echt schitteren dit stimuleert me alleen maar om ook me eigen show te maken alleen zou hij niet zo groot worderen mooi man

Ik ben op mijn oude telefoon nog een aantal foto's tegen gekomen van de opbouw, die heb ik toegevoegd aan de startpost.

@wesley.s ,dat is heel erg leuk om te horen!
Ook ik ben een paar jaar geleden natuurlijk vele malen kleiner begonnen en uiteindelijk gaat er toch ieder jaar weer een schepje bovenop.
In 2011-2012 schoot ik voor de 2e keer een showtje (van de eerste keer zijn helaas geen beelden meer)

Zeer mooie show! Zeker een van de mooiere die ik heb gezien. Het enige wat misschien nog beter kan zijn de volgende keer is een locatie waar je wat meer de ruimte heb. Maar nogmaals erg mooi! Ik geen een 9,9!

Back
Bovenaan