Burning Horse [Uitloop]

Zoals al gezegd een prima cake met genoeg variatie erin, vorig jaar tijdens de sales gehaald, dus dan is het zeker een topper:

nog net voor ZENA OLEN gesloten werd heb ik 2 maal de hele burning serie gekocht kan ik wel een leuk project van maken

Was een erg goede bak!
Lekker stabiel en zwaar met veel variatie.
Heb er iets van 22,75 voor neergelegd in de voorverkoop en voor dat geld een topper!

Wow, echt een prachtige cake! Heerlijke klappen en mooie, grote en bijzondere effecten. Dit is echt een toppertje.

Inmiddels voorzien. Ik weet niet of ik de naam van de betreffende vuurwerkwinkel hier mag noemen, maar ben ze erg dankbaar!

Vorig jaar gelukkig een kartonnetje van kunnen aanschaffen, echt een prachtige cake. Nog twee bewaard voor dit jaar. Ze zijn nog te koop bij een winkel in Amersfoort Vathorst.

Afgelopen jaarwisseling voor het eerst gehad, en hopelijk niet voor het laatst. Vond het echt een hele mooie cake. Hopelijk kan ik hem nog ergens krijgen waar ik kom.

Ik heb deze cake een jaar of 3 geleden voor het eerst gehad. Het was mijn eerste pyromould cake en om die reden heb ik de leeggeschoten cake bewaard. Echt zonde dat deze cake uitlopend is. Een pyromould en echt enorm zwaar en alles klopt wat mij betreft aan deze cake. Grote boeketten en vooral de diversiteit aan effecten en de salvo's van 2 schoten spreken mij erg aan. Het is een complete show in 1 cake en ik hoop dat Zena zich bedenkt en de Burning Horse toch weer opnieuw gaat produceren. Evenals de Burning Lion, ook een geweldige cake uit dezelfde lijn.

Nog even een oude cake van stal gehaald. :wink:
Echt een prima cake zeg, jammer eigenlijk dat het uitloop is, niks mis mee!

Echt een prima cake inderdaad. Afgelopen jaarwisseling niet gehad helaas, jaar ervoor wel. Jammer dat deze uitloop is, want kan met gemak nog mee in deze tijd.

Back
Bovenaan