Burj Khalifa geopend met vuurwerk.

was een spectaculair vuurwerk. Ze werd geschoten door het franse Groupe-F

hier een wat uitgebreider videootje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

toch ging er hier en daar wat mis. En vond ik het niet altijd even mooi.

zag het op het journaal echt complimenten voor de architecten van dit gebouw zeg.
alleen hebben ze er ook aan gedacht dat het ooit op een dag naar beneden moet en afgebroken moet worden?

maar verder ook de complimenten aan de franse pyrotechnicussen man wat een spectakel dit! oja en in ieder geval bedankt red baron voor het uitgebreidere filmpje:)
(oja en die fonteinen wil ik ook wel in mijn tuin hebben:))

zag het op het journaal echt complimenten voor de architecten van dit gebouw zeg.
alleen hebben ze er ook aan gedacht dat het ooit op een dag naar beneden moet en afgebroken moet worden?

maar verder ook de complimenten aan de franse pyrotechnicussen man wat een spectakel dit! oja en in ieder geval bedankt red baron voor het uitgebreidere filmpje:)
(oja en die fonteinen wil ik ook wel in mijn tuin hebben:))

Daar hebben ze vliegtuigen voor uitgevonden, kijk maar in New york.. gingen er 2 van naar beneden.. hehehe nee flauw grapje dit :wink:

Het vuurwerk is opgehangen aan de gebouwen door Alpinisten of berg beklimmers zoals je wil. Die Groupe-f in eigen dienst heeft.

hier een fotoke van een van de vele singleshots die aan het gebouw hingen:
b8p75u.jpg

Singleshots waren o.a van Panzera (de bruine met rode dop)

en hier nog een mooie foto van het vuurwerk zélf:

in028.jpg

Back
Bovenaan