Broekhoff Demo 2012

Dracow

VWC lid
Wanneer: 18 september 2012
Plaats: Biddinghuizen
Provincie: Flevoland
Wie: ?
Kaliber: Professioneel en consumentenvuurwerk
Locatie: Walibi World, achter het reuzenrad of weer bij het reuzenrad.
Tijd: Tussen 20.30 en 22.30 uur

Ik ben er bij!

Elburgersc,

T is bij mij om de hoek zullen we maar zeggen maar als t alleen voor winkels is dan heb ik pech. Maar kan altijd vanaf een afstandje kijken.

Als je niet uitgenodigd bent kom je er sowieso niet in, wij zullen ook met een afvaardiging aanwezig zijn en het geheel uiteraard filmen :D

Ik heb de Filmpjes inmiddels allemaal bekeken!
Ik heb her en der de prijzen gehoord.
Ik verwacht dat Royal en Rubro een zwaare concurent van uit een onopvallende hoek erbij krijgen.
Wat heeft Broekhoff dit jaar veel aandacht besteed aan hun producten..
Vooral de kleuren ..hint hint voor de kijkers die vanavond gaan.

veel plezier vanavond en ik wacht met spanning af!

Heb de filmpjes nu ook gezien bij de buren! Wat een geweldige nieuwe bakken :O Ben net zo verrast als ik bij Rubro was, alhoewel misschien nog wel meer omdat dit uit zo'n onverwachte hoek komt! Hoop dat de potten vanavond op de demo net zo presteren, dan ben ik namelijk blij dat ik nog lang niet al mijn geld al heb uitgegeven voor dit jaar! Poeh dit maakt die tegenvaller van Wolff helemaal goed!

Zou echt mooi zijn als het klopt ja ben dan erg benieuwd. Gelukig heeft mij dealer Royal Rubro Bon Zena proline En klein stukje Broekhoff Muwhaha

BAM, daaag Wolff, welkom Broekhoff.

Slaan die ff hard terug met fantastische cakes zeg. Hoop van harte dat dit geen samples oid waren.

Echt stukken beter dan de cakes van Wolff, die alleen maar veel magerder zijn geworden.

Dit was een heel lekkere demo. De Vittali lijn is er een om in de gaten te houden;
De Cecconi, prachtig, wijd, maar kan eigenlijk niet zo laag bij de grond WOW
Avanti, knalhard en 3 stuks voor een heel schappelijke prijs
Supremo, 4x375 gram diverse goud cakes, heel goed
Grande Finale, 4x500 gram, moeilijk te zien want waren volgens mij niet helemaal goed opgesteld.

Prachtige finale op muziek weer. Leuke avond gehad!

Back
Bovenaan