Brocade Finale

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5020
Artikelnaam: Brocade Finale
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 42
Effectomschrijving: Brocade
Tijdsduur: 10-15 seconden
Hoogte: 40-50 meter
Verpakking: 4/1
Richtprijs: € 55,00
Film: volgt
Foto: volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoo schiet deze cake meerdere schoten per keer omdat er finale staat of gaat alles in één keer de lucht in ofzo?:p
Lijkt me een leuke cake te worden

Ben al een tijdje op zoek naar siervuurwerk met goud, wat als finale geschikt kan zijn in een showtje. Ik denk dat een aantal van deze wel zorgen voor een goed gevulde gouden lucht!

Zohee, die gaat los zeg! Effecten zijn vrij groot zo op film te zien en blijven mooi hangen. Dit is zeker SHOWTIME!

Vind dit echt een geweldige cake. Lekker snel geschoten, volle gouden lucht, genieten van de bovenste plank! Als je van goud en sensatie houdt, kopen!

nou dat wordt dus heel simpel dit jaar
dit wordt mn finale ;]
gewoon een goed tempo en brocade is altijd mooi
prijs valt me ook nog mee integenstelling tot de andere showtime artikelen

Ze moeten meer van zulke finale cakes maken. Erg mooi. Vind 55,- euro wel acceptabel voor 42schots.

Prachtige cake dit. Misschien dat ik er eens over ga denken om mijn budget maar eens op te hogen. :rolleyes:

heb toch echt ff met open mond stan kijken toen ik deze bak om 00.15 aanstak
wat een geweld komt er van deze pot af
hij is snel, heel snel maar als je van geweld houdt is dit zeker een aanrader

Kwa effectgrootte zullen ze niet heel veel verschillen maar deze Brocade Finale is wel veel meer opgevuld dan de Brocade Crown van Zena. Daarom zou ik eerder voor dit product kiezen. Hij telt ook wat meer schoten en heeft een waanzinnig tempo. Maar kost ook duurder, maar dat vind ik hem wel waard!

Back
Bovenaan