Event colour
VWC lid
Dan moet je niks thuis hebben liggen, kijk het word moeilijker maar niet onmogelijk en ik denk ook niet dat iemand de moeite gaan nemen om te filmen als je een paar bakken om 12 afsteekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geloof me er zijn veel meer reserve nsb'ers dan dat je denktDan moet je niks thuis hebben liggen, kijk het word moeilijker maar niet onmogelijk en ik denk ook niet dat iemand de moeite gaan nemen om te filmen als je een paar bakken om 12 afsteekt
Eerste jaren zou het min of meer gedoogd worden net zoals tijdens corona. Het geen prioriteit voor de handhaving en politie om achter elke knal aan te gaan en een boete geven. Hebben ze de capaciteit ook niet voor. Prioriteit ligt bij ordeverstoringDit is precies wat er gaat gebeuren. Jij stook om 12u? Buurman of vrouw filmt jou, en de in de weken voor NYE jaar erop krijg je een bezoekje van de blauwe vrienden. Wordt je ergens mee gepakt? Dikke sancties, dit gaat absoluut 100% de kiem ingesmoord worden behalve in de hotspot wijken, maak je alsjeblieft geen illusies
Sorry hoor maar dan gaat iedereen dus straks voor cat1 bellen ?Dit is precies wat er gaat gebeuren. Jij stook om 12u? Buurman of vrouw filmt jou, en de in de weken voor NYE jaar erop krijg je een bezoekje van de blauwe vrienden. Wordt je ergens mee gepakt? Dikke sancties, dit gaat absoluut 100% de kiem ingesmoord worden behalve in de hotspot wijken, maak je alsjeblieft geen illusies
Sorry hoor maar dan gaat iedereen dus straks voor cat1 bellen ?wens ze veel plezier. Je hebt 365 dagen de kans om wat af te stoken . meneer agent heeft geen tijd om elke dag langs je huis te komen
Überhaupt ben je dom als iets niet mag dat je dat zichtbaar doet en op een moment dat er mensen op straat zijn.
En hoe gaan ze dit handhaven bij mensen die net op de grens wonenloop je de grenslijn over dan mag alles
Eerste jaar met verkoopverbod gebruiken ze via gedogen om de stokers en hun lokaties in kaart te brengen. Jaartje later komen de bezoekjes tussen de Kerstdagen en jaarwisseling om lekker triomfantelijk de media mee te besmeurenEerste jaren zou het min of meer gedoogd worden net zoals tijdens corona.
Dus jij gaat dan op de 31e ergens in het bos wat afsteken? En het ligt eraan welke grens. In België is het op de meeste plekken ook verboden volgens mij, Duitsland (nog) niet.
Ben sowieso benieuwd hoe het allemaal gaat lopen als er een verbod is. Met corona zag je het 2e jaar genoeg in de lucht gaan en dit zal waarschijnlijk de eerste jaar met een verbod ook wel zo zijn. Maar als er meer gehandhaafd wordt dan is de pret denk
De Delicious Thunder is uit het assortiment bij Rubro. Zij hebben dit artikel niet meer ingekocht in China en hadden er ook geen voorraad meer van. Wel kunnen er bij sommige winkeliers nog restvoorraden zijn. Maar zoals de vlag er nu bij hangt worden kooi-artikelen per 1 oktober a.s. verboden vuurwerk in NL en mag het zich nergens op Nederlandse bodem bevinden. Het leveren, uitleveren, in het bezit hebben en/of afsteken van die artikelen is dan officieel verboden en je bent dus in overtreding mocht je je daar niet aan houden. Op allerlei fronten en manieren wordt daar nu nog keihard tegen gestreden.Is het nou ook zo dat door het eventuele kooien verbod en hoogte van de stijg lading,burst e.d. dat bijv de "delicious thunder" niet geleverd gaat worden.. net als dat bijv de 5 kleine cakes van bomb xl in kooi geleverd word.aangezien alleen de leveranciers hier de kennis van hebben.. ik probeer alles te volgen op dit forum,maar het blijft voor mij onduidelijk.. 1 september weten we waar we aan toe zijn begrijp ik![]()