Bonkies

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 03330
Artikelnaam: Bonkies
Netto Kruitgewicht:
Aantal schoten: 60
Effectomschrijving: Single shot met burstknal.!
Tijdsduur: 3 sec
Stijghoogte: 10 meter
Richtprijs: € …

De bekende enkelschots mortieren in een voordelige grootverpakking.
In dit megapack met Bonkies zitten 32 single shot mortieren met een snoeiharde titanium burstknal. De knal is zoals je van de single shots van Marijn vuurwerk gewend bent!
Verpakt per 32 stuks.

1545-03330_bonkies_voordeelpak_single_shot_mortieren.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Na Binkies nu Bonkies? Origineel hoor. Maarr als ie goed klapt:D

Ik denk dat ze een andere naam hebben gekozen, omdat ze in het verleden wat problemen hadden met de Binkies.
Onder andere het titanium wolkje was niet goed volgens vrom, omdat dat niet als effect geldt.
Er moet een sier effect in een knal effect verwerkt zitten.

Ik denk dat ze een andere naam hebben gekozen, omdat ze in het verleden wat problemen hadden met de Binkies.
Onder andere het titanium wolkje was niet goed volgens vrom, omdat dat niet als effect geldt.

Zou mooi zijn als hij ook harder gaat. Ben ook benieuwd naar de prijs, aangezien er 32 in zitten.

Zou mooi zijn als hij ook harder gaat. Ben ook benieuwd naar de prijs, aangezien er 32 in zitten.

De Binkies gaan hard zat, alleen gaan ze te hoog. Zou perfect zijn als ze een paar meter lager zouden knallen..

Maar goed ik ben benieuwd wat deze single shot inhoud. Er zal vast 1 of ander effect in zitten lijk mij.. we zullen het zien.

Moet zeggen dat ik de binkies altijd de beste single shots heb gevonden en dat nog steeds vind, dus ben benieuwd hoe deze gaan presteren :D!

Moet zeggen dat ik de binkies altijd de beste single shots heb gevonden en dat nog steeds vind, dus ben benieuwd hoe deze gaan presteren :D!

Eens, de laatste jaren vond ik de Binkies ook het beste.

"Vroeger" en dan doel ik op een jaar of 17/18 geleden, had je de "shocks". Die waren nog harder. Dat leken wel gewoon nitraatbommen die vanuit de tube werden afgeschoten.

Eens, de laatste jaren vond ik de Binkies ook het beste.

"Vroeger" en dan doel ik op een jaar of 17/18 geleden, had je de "shocks". Die waren nog harder. Dat leken wel gewoon nitraatbommen die vanuit de tube werden afgeschoten.

Ah ja de shocks. Mooie tijd was dat. Weet nog wel dat die voor het eerst geïntroduceerd werden door Wolff in het krantje (95 moet dat zijn geweest, want ik was 15 en mocht nog net niet zelf halen). Niemand wist wat hij ervan kon verwachten, want internetfilmpjes bestonden nog niet. Op goed geluk dus maar 1 zo'n pakje besteld, hadden net zo goed van die vliegende kraanvogels kunnen zijn namelijk :P 29ste stiekem Alvast 1 met vrienden afgestoken. Echt! Een klap werkelijk dus voor legaal vuurwerk tot dusver ongekend. We zijn diezelfde dag nog met m'n vader naar de winkel terug gerend en hebben (na wat zeuren bij m'n moeder) toen snel nog 10 pakken bijgekocht :D

1 of 2 jaar later waren daar dan ook de asian thunders van GBV, die ook erg goed klapten en een mooi boeketje erbij hadden.

Hehe, precies dezelfde ervaring hier :)

Was ook niet legaal, zijn 1 max. 2 jaar in die vorm op de markt geweest

De laatste versie binkie's hadden al groene sterren

Back
Bovenaan