Bonfireworks spreekt tot jullie

moontan

VWC lid
Hoi Fred,

Ik lees inderdaad dat enkele forumleden graag de prijs willen weten van de nieuwe collectie.
Ik verwacht de prijzen voor eind augustus rond te hebben. Het worden echt mooie prijzen zowel voor de dealer als de consument.
De naam van de nieuwe collectie wordt "Oriental Collection".
In ieder geval lever ik dit jaar ook het "kleinere" spul. Denk aan kanonslagen, vuurpijlen, single shots, fonteinen en overige.
Ook voor het complete assortiment kun je terecht bij Bonfireworks.

Groeten,

Bert

Bedoelt hij met 'het kleinere spul leveren' dat hij dit zelf importeert? Zou mooi zijn als we dankzij Bonfireworks weer eens kwalitatief klein spul op de markt zouden krijgen, net als hij met z'n grotere werk levert!

Het gaat goed met Bonfireworks.

Aan de demos samen met de detaillisten wordt gewerkt. Ziet er goed uit.

Bonfireworks is aan het bekijken of men een leuke aanbieding kan maken voor vwc-leden voor afname van een deel of gehele collectie tegen een uiterst leuke prijs.

Verder komt er binnenkort meer info over nieuwe verkooppunten.

Mooi nieuws weer Fred.
Zal mooi zijn als er voor leden een actie komt met korting, is altijd mooi mee genomen.
En we wachten de datums van de demo's af, wil er graag 1 zien van Bonfireworks.

nou super weer om dit te horen zeg!
Het wachten is op de data van de demo's...want hier wil ik eigenlijk wel bij zijn :D En enige info over de prijzen zal zeker ook niet verkeerd zijn, maar nog eventjes wachten dus :p

Het gaat goed met Bonfireworks.

Aan de demos samen met de detaillisten wordt gewerkt. Ziet er goed uit.

Bonfireworks is aan het bekijken of men een leuke aanbieding kan maken voor vwc-leden voor afname van een deel of gehele collectie tegen een uiterst leuke prijs.

Verder komt er binnenkort meer info over nieuwe verkooppunten.

erg leuk dat ze dit soort acties willen gaan doen, alleen zie ik liever acties waarbij je korting oid krijgt als je meerdere dezelfde artikelen koopt, dat is voor mij veel intersanter dan dat ik een hele collectie moet kopen terwijl ik de helft eigenlijk niet wil hebben:wink:

Het zou inderdaad een mooie stunt kunnen worden.
Een soort"Buurtactie" zoals Katan dat ook een tijdje terug had!
De prijs van de Oriental Collection leent zich er ook voor(ik kom op 445,-).
En voor minder dan de hele serie doe ik niet,omdat er vooralsnog geen dealer in Friesland te vinden is.Want ik ga natuurlijk niet tientallen euro's uitgeven voor brandstof en dan maar een paar blokjes meenemen!

Een emailbericht van Bert TeMebel van Bonfireworks

Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Het is ondoenlijk om iedereen persoonlijk een berichtje te sturen en wil daarom langs deze weg iedereen hartelijk danken voor de vele reacties en steunbetuigingen.

Dit stimuleert mij om op de ingeslagen weg verder te gaan. Ik sta graag open voor opbouwende kritieken.

Back
Bovenaan