Bonbini Palm 3=1

RickGAE

VWC lid
Artikelnummer: 1044
Artikelnaam: Bonbini Palm 3=1
Bruto Gewicht: 400 Gram
Netto Kruitgewicht: 73 Gram
Aantal Schoten: 12 Schoten
Effectomschrijving: De Bombini Palm van Vuurwerkmania uit de Diverse Geisha Collectie is de prijsklapper van het jaar! 3 halen, 1 betalen!
Tijdsduur: 22 seconden
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: € 15,00

bombini-palm-31[1].png

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus, in totaal dus 36 shots met 219 gram kruit uit 0,8" tubes. In mijn ogen niks gratis, je betaald gewoon de volle prijs, alleen de cake is in dit geval door 3 gedeeld. Want zeg nu zelf, in het echt ga je ook geen 45 euro betalen voor bovenstaand. Leuk geprobeerd. :P

Er zullen veel consumenten zijn die de waarde niet goed in kunnen schatten en denken dat ze een goede deal te pakken hebben. Freaks maak je waarschijnlijk niet blij met 'aanbiedingen' zoals deze. Maar zolang niemand op oudjaarsdag compleet teleurgesteld wordt door misleidende informatie vind ik het prima. Niet alles kan immers voor weggeefprijzen de deur uit.

12 shoten, 73 gram voor 15 euro wordt beweerd. Zeg dan 6 halen 1 betalen voor 30 euro. Dan verkoop je misschien nog meer. Geloof waardigheid van vuurwerkmania is ver te zoeken.

Actie is 3=1 dus je betaald 15,00 voor de combi van 3 stuks. 5,00 per 12 shots is goed te doen mits de effecten gewoon in orde zijn.

Uuh wacht effe.. 73 gram gedeeld door 12 is ongeveer 6,1 gram per schot. Je gaat me toch niet wijsmaken dat je met maar 6 gram dit effect kunt maken :rolleyes:

Daar ben ik inderdaad ook héél benieuwd naar! Als die is zoals op het filmpje, pak ik hem absoluut mee.. Maar heb inderdaad grote vraagtekens bij 6 gram met zulke boeketten.

Misschien nog leuk voor erbij. Mochten ze nog over zijn als ik alles op ga halen wellicht een anatal mee pikken

Hoop hem ook nog ergens mee te pakken tijdens het afhalen.
Voor dat geld kan het geen slechte aankoop zijn gok ik.

Back
Bovenaan