Bommetje

Dat zijn echte leuke ha ha

maltafireworks.jpg

gr wim

Grappig een shell kopen per strekkende meter.:D

Ghehe, ff een paar tapijten de lucht in rammen?:rolleyes:
Zijn toch flinke bommen, toch heb ik altijd wel respect voor dat het allemaal met liefde word gebouwd, althans als ik de films er van zie:) Helaas zelf nog niet mogen meemaken.

Laatst bewerkt:
Binnenkort bij een tapijthandelaar bij u in de buurt. Cilindrische shells in de maten van 1 tot 16 inch. 1 inch al verkrijgbaar voor 20 euro per stuk.

Wij staan niet gerand voor verwondingen tijdens gebruik.

Dit zijn beste beukers:shocked:
Toch alleen deskundige mogen dit afsteken, deze man ziet er nou niet bepaald slim uit:bonk: Maarja dat weet je nooit...

Die man op de foto is Wim zelf, zo zie je maar dat elke heidekneuter aan zulk kindervuurwerk kan komen. Je bent wel een beetje bruin geworden zie ik Wim, vakantie geweest?

Dit spul zou in de louvre moeten staan,Want dit is pas echte kunst!

Zou wel eens willen weten hoeveel er van ons zouden komen als er zo'n jonge hier geschoten zou worden,All membership meeting:p

Tja sommige opmerkingen...:rolleyes:

maar goed, blijft dat deze malteser bommetjes een lust voor het oog zijn..zowel zo als in de lucht :D Ik hoop er iig ooit nog eens wat live mee te maken.

Geweldig materiaal! Pyrotechniek op z'n best. Ik denk dat er wel meerdere mensen met een smile naast dat materiaal zouden willen staan.

Back
Bovenaan