Bomexperts opgetrommeld voor stuk vuurwerk

Lev-he

VWC lid
BURGERVEEN De Explosieven Opruimingsdienst (EOD) moest maandagmorgen in actie komen in Burgerveen. Er was een melding binnengekomen dat er mogelijk een explosief lag langs de Leimuiderweg.
Een medewerker van een naastgelegen bedrijf wist te vertellen dat er afgelopen weekend vermoedelijk zwaar vuurwerk was afgestoken in de buurt. Politieagenten vonden een bol illegaal vuurwerk in de buurt en trommelden de EOD op.

De EOD-medewerkers hebben het voorwerp in een naastgelegen weiland tot ontploffing gebracht. De politie heeft de eigenaar van het vuurwerk nog niet achterhaald.

Bron

XD en de politie mag wel "zeer gevaarlijk" vuurwerk afsteken? Zo verliezen ze nog een vinger..

(en zo zie je maar weer zelfs bij de politie zijn er mensen die van vuurwerk waarschijnlijk kan genieten)

Dus met z'n alle erheen om waarschijnlijk een 6 inch mortier in een grote container op wielen af te steken. zonde van tijd/geld/vuurwerk

gvd :D ik ga ook maar eens kijken of ik een kansje kan wagen bij de EOD mensen! Lekker shells stoken zonder ervoor opgepakt te worden.
Ik durf te wedden dat ze haar gewoon op de grond hebben afgestoken zonder buis, lekker veilig! :bye:

gvd :D ik ga ook maar eens kijken of ik een kansje kan wagen bij de EOD mensen! Lekker shells stoken zonder ervoor opgepakt te worden.
Ik durf te wedden dat ze haar gewoon op de grond hebben afgestoken zonder buis, lekker veilig! :bye:

Geef mij €10,- per uur en ik ruim het graag voor ze op is vast een stuk goedkoper dan een paar lui van de EOD en politie :rolleyes:

Back
Bovenaan