FrankD
VWC lid
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt het viel me op en vond het vreemd er staat ook nog bij nieuw in 2023Ik snap je niet helemaal. Je hebt het nu over de red maroon. Maar dit topic gaat over de blue maroon
Oke vandaar.Ja, want die rooie is nu nieuw bij VW Outlet/Valk via Rubro, terwijl de ouwe onder VWMania in hun assortiment was, vandaar. Blue Maroon van dit topic is volkomen nieuwe creatie, zelfde schoten en aantal kruit alleen andere kleur. Ik hoop dat dat betekent dat het dus net zo dikke sterren zijn als bij de rooie, goed donker blauw niet te licht kan dit dikke jummie zijn. Ik wacht nog ff filmpje af voor ik de bullet bijt.
Ik begreep dat de blue maroon voornamelijk blauwe sterren heeft, maar ivm de vulling van het boeket ook witte blinkers!! Belangrijk om te weten, een video zal uitsluitsel geven verwacht ik
Dit vind ik erg jammer om te horen! Wel dank voor de info!
Deze box stond voor mij bovenaan op de lijst. Iets waar ik jaren op wacht... of beter gezegd op hoopte. Enkel blauw, hoe gaaf zou dat zijn!![]()
Ik zou zeggen hield de box bij alleen blauw, dat is iets wat deze box uniek zou maken. Dan maar een iets hoger tempo of gewoon zo laten. De liefhebbers kopen hem per 2 wel en anders heb je nog steeds iets unieks in handen. Nu is het het weer nét niet ondanks ik de verhoudingen in sterren niet weet. Ik hoop minstens op 80/20 of 70/30 verhouding anders gaat hij hier van de lijst af.
Ik deel deze gedachte en mening.
Als je blink moet toevoegen als vulling is het blue maroon project en dus een blauwe variant van de rode broer mislukt in mijn ogen..