Blue Maroon

FrankD

VWC lid
Artikelnummer: 1910
Artikelnaam: Blue Maroon
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1150gram
Aantal Schoten: 100schoten
Effectomschrijving: Zo blauw is de hemel nog nooit geweest
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €149,00 IMG_1200.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, want die rooie is nu nieuw bij VW Outlet/Valk via Rubro, terwijl de ouwe onder VWMania in hun assortiment was, vandaar. Blue Maroon van dit topic is volkomen nieuwe creatie, zelfde schoten en aantal kruit alleen andere kleur. Ik hoop dat dat betekent dat het dus net zo dikke sterren zijn als bij de rooie, goed donker blauw niet te licht kan dit dikke jummie zijn. Ik wacht nog ff filmpje af voor ik de bullet bijt.

Ja, want die rooie is nu nieuw bij VW Outlet/Valk via Rubro, terwijl de ouwe onder VWMania in hun assortiment was, vandaar. Blue Maroon van dit topic is volkomen nieuwe creatie, zelfde schoten en aantal kruit alleen andere kleur. Ik hoop dat dat betekent dat het dus net zo dikke sterren zijn als bij de rooie, goed donker blauw niet te licht kan dit dikke jummie zijn. Ik wacht nog ff filmpje af voor ik de bullet bijt.
Oke vandaar.
Nou als hij idd met deze specs het zelfde presteert als de Red Maroon dan zou dat wel heel vet zijn.

Ik begreep dat de blue maroon voornamelijk blauwe sterren heeft, maar ivm de vulling van het boeket ook witte blinkers!! Belangrijk om te weten, een video zal uitsluitsel geven verwacht ik

Ik begreep dat de blue maroon voornamelijk blauwe sterren heeft, maar ivm de vulling van het boeket ook witte blinkers!! Belangrijk om te weten, een video zal uitsluitsel geven verwacht ik

Dit vind ik erg jammer om te horen! Wel dank voor de info!

Deze box stond voor mij bovenaan op de lijst. Iets waar ik jaren op wacht... of beter gezegd op hoopte. Enkel blauw, hoe gaaf zou dat zijn! :handsup:

Ik zou zeggen hield de box bij alleen blauw, dat is iets wat deze box uniek zou maken. Dan maar een iets hoger tempo of gewoon zo laten. De liefhebbers kopen hem per 2 wel en anders heb je nog steeds iets unieks in handen. Nu is het het weer nét niet ondanks ik de verhoudingen in sterren niet weet. Ik hoop minstens op 80/20 of 70/30 verhouding anders gaat hij hier van de lijst af.

Dit vind ik erg jammer om te horen! Wel dank voor de info!

Deze box stond voor mij bovenaan op de lijst. Iets waar ik jaren op wacht... of beter gezegd op hoopte. Enkel blauw, hoe gaaf zou dat zijn! :handsup:

Ik zou zeggen hield de box bij alleen blauw, dat is iets wat deze box uniek zou maken. Dan maar een iets hoger tempo of gewoon zo laten. De liefhebbers kopen hem per 2 wel en anders heb je nog steeds iets unieks in handen. Nu is het het weer nét niet ondanks ik de verhoudingen in sterren niet weet. Ik hoop minstens op 80/20 of 70/30 verhouding anders gaat hij hier van de lijst af.

Ik deel deze gedachte en mening.

Als je blink moet toevoegen als vulling is het blue maroon project en dus een blauwe variant van de rode broer mislukt in mijn ogen..

Balen. Blij dat ik 'm nog niet blind besteld had. Had toch gewoon puur blauw verwacht en gehoopt zoals bij de rooie. Vraag was alleen hoe blauw maar er kan nu helemaal een streep door tenzij de film anders laat zien.

Ik deel deze gedachte en mening.

Als je blink moet toevoegen als vulling is het blue maroon project en dus een blauwe variant van de rode broer mislukt in mijn ogen..

Helemaal. Ik zou zeggen deed er dan Golden Willows bij om het op te vullen ipv witte blinkers. Iets minder spreiding, maar dan komt het blauwe veel beter tot zijn recht. Naja… we zien hoe de Blue Marroon presteert. Ik wou hem ook nog bestellen, maar zie daar nu ook van af. Dit is niet de reden waarom hij hier zo hoog op de lijst stond.

Nu helaas de prijzen al weer omhoog zijn gegaan en de film helaas er nog steeds niet is, gaat hij er dit jaar niet komen. Wacht de o&n beelden af en dan volgend jaar een nieuwe kans.

Back
Bovenaan