Blue Lion King - Predator

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: 04456
Artikelnaam: Blue Lion King
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1944 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 95 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: ...

04456 Blue Lion King.png

Meestal wacht ik straatfilmpjes af voordat producten op de longlist gaan. Maar deze gaat op de shortlist om op demo's in de gaten te houden.

Laatst bewerkt:
Tel 5 verschillende goud-effecten i.c.m. blauw. Ben benieuwd hoe deze gaat uitpakken. Hou deze in de gaten.

Ik denk niet dat deze het goed gaat doen in geval van een klein zuchtje wind. Niet dat we daar ooit last van hebben gehad de afgelopen jaren…

Zie een hoop Sniper achtige effecten er in terug komen, dus wat mij betreft scoort deze dan al een voldoende.

Ik denk niet dat deze het goed gaat doen in geval van een klein zuchtje wind. Niet dat we daar ooit last van hebben gehad de afgelopen jaren…

Ik zie dit onderwerp nou terug komen in meerdere topics van nieuwe producten en ik vraag me, uit nieuwsgierigheid, af waar dan op wordt gedoeld? Moet het dan maar niet meer op de markt worden gebracht of? Anders ontgaat mij de intentie van dit soort berichten me een beetje... Ja, vuurwerk (en met name enkele effecten) is niet bestand tegen wind.

Laatst bewerkt:
Nouja het is wel iets om rekening mee te houden, zeker als je afgelopen 2 jaar alles hebt laten staan wat niet tegen de wind kan, wil je daar niet nog heel veel van bij kopen. Dan kan je je beter focussen op wat meer windbestendige effecten, anders heb je bij weer veel wind niks om af te steken.

Goud met blauw blijft toch wel ernstig mooi hoor ! Zeker een bak om in de gaten te houden ...

Adviesprijs € 149,99

Net over de grens (in Duitsland) is deze te bestellen voor € 99,99.

Dat is een prijs dat ik de gok durf te wagen om hem zonder demo/straatfilmpjes te nemen.
Ga er alleen niet voor naar Duitsland rijden, dus.... hopen dat hij in een openingsactie of freakshop opduikt in het seizoen.

Persoonlijk vind ik goud blauw beter tot zijn recht komen in fanshaped uitvoering.
Het blauw is meestal al vrij kort van effect en in I shape valt er veel van weg door het andere effect.
Pak dan liever een blue crosette

Net als anderen ga ik van deze box genieten voor maar 70 euro :) vind de afwisseling van verschillende effecten, allemaal met goud, erg vet...crackling tja, maar is in het echt vast wel leuk

Back
Bovenaan