Blue Dimension

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 304.
Artikelnaam: Blue Dimension.
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 16 schots
Effectomschrijving: 16 shots cake met blauwe staarten en gouden palmen afwisselend met meters brede unieke paarse parel.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 14,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317745.321bd712.560.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=2Seknta136c&feature=youtu.be

Laatst bewerkt door een moderator:
HD video

HD video

hier mijn video van deze cake. kijk in full hd voor de beste kwaliteit van beeld en geluid.

Laatst bewerkt:
Hier wordt ik qua portemonee als 13-jarig broekie nou echt blij van! De effecten die in deze pot zitten zijn allebei effecten die ik heel mooi vind! Ook een schitterend label!

kijk dit is nou echt een bak naar mijn hart .
de kleuren die gebruikt worden passen goed bij elkaar, en de prijs is totaal geen probleem
rubro is wel heel erg goed bezig zeg . :thumbsup:

Ben eens bij een aantal filmpjes schoten gaan tellen, jammer dat alles per 4 geschoten word.

Geeft toch een heel ander beeld ondanks dit een leuk potje is voor het geld

Ben eens bij een aantal filmpjes schoten gaan tellen, jammer dat alles per 4 geschoten word.

Geeft toch een heel ander beeld ondanks dit een leuk potje is voor het geld

Hoi Gys,

Dan zie jij toch iets meer dan de rest?
Geeft niet ....ging ook wel snel.

gr Wim

Rubro Vuurwerk Nederland

Hoi Gys,

Dan zie jij toch iets meer dan de rest?
Geeft niet ....ging ook wel snel.

gr Wim

Rubro Vuurwerk Nederland

Gys heeft wel een punt natuurlijk, het zijn er dan geen 4, maar links zie je (op de meeste films) 2 cakes tegelijk en rechts per stuk.

Ik dacht ook bij alle/ de meeste filmpjes meer dan 2 cake's te zien. Ik denk namelijk niet dat de meeste cake's steeds 2 shots tegelijk schieten en 2 finale's hebben.

Linker post schieten ze per twee en rechter post per stuk.Bij sommige cakes dacht ik ook lekker tempo,maar kwam er gister ook pas achter.:rolleyes:

Ik dacht ook bij alle/ de meeste filmpjes meer dan 2 cake's te zien. Ik denk namelijk niet dat de meeste cake's steeds 2 shots tegelijk schieten en 2 finale's hebben.

Wat kwintos zegt, links 2 en rechts 1. Zo is het echt.

Focus op de rechter cake en je ziet goed wat één cake doet :) Ik vond het prima zo!

Laatst bewerkt:
behalve dan bij de grote waaiers :D

maar dit is van tevoren ook verteld hoor. :p
Volgens mij kun je nu sowieso wel goed zien wat 1 cake doet toch...dus wat dat betreft...

Ik vind deze cake toch wat minder tegenover andere nieiwe cake's. De boeketten vervliegen snel en de breedte vind ik meevallen. Of het de 15 euro waard is? Ik vind van wel want dat is een zeer nette prijs.

Zeker niet slecht, al helemaal niet voor een 200grammer met zulke mooie effecten. Dit is mijn favoriete nieuwe budgetpot van rubro :)

Zeker een mooie cake voor zowat elk buget, en bij een groter buget leuk ook meerdere van te nemen natuurlijk:wink:

Prijs/kwaliteit is dik in orde:)

Back
Bovenaan