Blok van $ 7.00

Haha vet hoor, is alleen niet 100% betrouwbaar, heb ik het idee.
Vraag me af of die door de keuring komt:p

Lidl de. kan goedkoop zijn maar wat dacht je hiervan.
Het filmpje start een beetje traag maar wordt met de minuut beter.
http://www.youtube.com/watch?v=h4gFdApJ0FU

Sisser, met alles respect maar die € 7 is zeker een geintje?
Een blok wat bijna 10 minuten duurt.
Lachende mensen op de achtergrond, want dit blok is niet alleen lekker om te zien en te horen maar ook de onvoorspelbaarheid van waar de de schoten gaan belanden zorgt voor veel hilariteit.
Prachtig filmpje. We want more!!!
:wink:

Er staat toch echt in de beschrijving dat ie hem voor 7 dollar heeft gekocht na wat afdingen hoor :D

Ik geloof hem Ajax.!!! Maar pas nadat ik van jou te horen heb gekregen dat ie afgedongen heb.!!!
Maar grappig blok.
Trouwens jouw filmpje is ook magnifiek.
Ik vind het wel leuk om te zien als het mis gaat met vuurwerk.
Zolang het maar van een ander is en er geen ongelukken gebeuren.

Eigenlijk hoort de palletshow 2005 van Kruitsnuiver en Mantronix hier ook thuis.
Dat was ook een spektakel. Alleen dat kostte iets meer dan 7 box.

The price is right. Alleen mankeert het nog aan de kwaliteit. Wie weet hoelang dat blok al onder slechte omstandigheden lag opgeslagen. In ieder geval lijkt het mij dat vuurwerk in India niet veel hoeft te kosten. KvK zullen ze ook wel niet naar vragen. India is trouwens een land met lange vuurwerk traditie.
Hier nog een filmpje, 2 fabrieken geven een show tijdens een religieus festival. Dit is een 10 min. overzicht van een 3 uur durende show. De salute delen zijn om te watertanden.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1329093302153142642

The price is right. Alleen mankeert het nog aan de kwaliteit. Wie weet hoelang dat blok al onder slechte omstandigheden lag opgeslagen. In ieder geval lijkt het mij dat vuurwerk in India niet veel hoeft te kosten. KvK zullen ze ook wel niet naar vragen. India is trouwens een land met lange vuurwerk traditie.
Hier nog een filmpje, 2 fabrieken geven een show tijdens een religieus festival. Dit is een 10 min. overzicht van een 3 uur durende show. De salute delen zijn om te watertanden.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1329093302153142642

Wauw Sisser. Thanks a lot.
De hele show is om te watertanden.
Ze kunnen er in India ook wat van zeg.
Wat een spektakel. je komt echt ogen tekort.
Mooi die mines in het begin en die gekleurde salutes op het eind.
En de shells/salutes vliegen om je oren.
Als dat een show van 3 uur is geweest dan zijn de toeschouwers wel heel erg bijzonder aan hun trekken gekomen.
Wederom bedankt voor je bijdrage Sisser..

Wauw Sisser. Thanks a lot.
De hele show is om te watertanden.
Ze kunnen er in India ook wat van zeg.
Wat een spektakel. je komt echt ogen tekort.
Mooi die mines in het begin en die gekleurde salutes op het eind.
En de shells/salutes vliegen om je oren.
Als dat een show van 3 uur is geweest dan zijn de toeschouwers wel heel erg bijzonder aan hun trekken gekomen.
Wederom bedankt voor je bijdrage Sisser..

Ga er nu toch aan denken om voor een ticket naar India te sparen.:D

FF alle filmpjes bekeken en toch leuk om te zien!
Blok is echt waanzinnig! Positief of negatief weet ik nog niet :wink:
Mat in 1 keer xD erg vet :D
Maar of ik bij die show aanwezig zou willen zijn....Altijd geweldig vuurwerk maar hier gaat me toch iets te veel mis eerlijk gezegd...kijk al die salutes die knallen nog geen 2 meter boven de buis af en toe...stel de hel rij valt om :shocked:
Nee dankje...
Verder wel gaaf zo op film!
:bye:

Back
Bovenaan