Blits Fire

Niet gehad vuurwerk mania had niks door gegeven aan pick up point. Jammer waardeloos k|t merk vervanger was uit eindelijk de Hardix Rush voor 2x deze op zich voor 2.79 niet slecht. Maar heb te veel van mania dit jaar niet binnen gekregen. Dus regel voortaan alles beter met pick up stores. Waar ik verder nooit problemen had met andere merken.

Ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen maar zowel deze als de bonbini palm, beide gewoon prima cakes en zeker voor de prijs van om en nabij de 3 euro die ik er voor heb betaald :D

Die komt inderdaad wel heel goed over zo op film zeg.
Leuke boeketjes en een heerlijke prijs. Perfect om er een aantal tegelijk te schieten.

Dit is ook al zo'n geweldig potje voor die paar euro! Ik weet niet hoe VuurwerkMania het voor elkaar krijgt, maar ik ben ieder geval fan geworden.. :D Heerlijk stookvoer voor in de vooravond en als het je weinig hebt gekost dan voelt het stiekem nog net wat beter. Je kan zo een leuk assortiment samenstellen met cakes als dit en de Monster Ride.

Dit is ook al zo'n geweldig potje voor die paar euro! Ik weet niet hoe VuurwerkMania het voor elkaar krijgt, maar ik ben ieder geval fan geworden.. :D Heerlijk stookvoer voor in de vooravond en als het je weinig hebt gekost dan voelt het stiekem nog net wat beter. Je kan zo een leuk assortiment samenstellen met cakes als dit en de Monster Ride.

Klopt veel voor weinig benieuwd naar de nieuwe collectie.

Back
Bovenaan