Blink Blink + Colorfull Falling Leaves [Uitloop]

De Blink Blink is helemaal niets waard, echt bijzonder slecht zeg, heel erg jammer. :sad:

Iemand enig idee hoe de blink blink tegewoordig presteertt want ik heb een filmpje gezien waarin ik hem toch bizar goed vond presteren met zijn bijzonder felle blinkers die toch zeer goed en fel blijven hangen. Wil deze cake eigenlijk al twee jaar aanschaffen maar twijfel elke keer toch weer, dus als iemand nieuwe info heeft dan hoor ik het graag.

De Blink Blink en ook de Colourful Falling Leaves zijn allebei veelvuldig gebruikt bij de show in Vleuten. Zoek de film even op en je herkent deze cakes vrij snel. Volgens mij werden er zeker 12 stuks van elke variant gebruikt. Helaas weet ik het productiejaar van die cakes niet.
De Blink Blink was echt bijzonder slecht. Zelfs met een zeer groot aantal tegelijk viel het me zwaar tegen. Je hebt er letterlijk tientallen nodig om een béétje een volle lucht te krijgen. De Colourful Falling Leaves was ook niet al te best, maar wel een fractie beter. De blaadjes dwarrelden gewoon niet zo lang omlaag.
Voor het geld vond ik dit allebei dikke afraders. Het zijn leuke cakes om in je show te gebruiken, maar dat prijskaartje is echt bizar hoog voor deze magere kwaliteit.

Back
Bovenaan