Blakez Oud&Nieuw 2009/2010

blakez

VWC lid
Hallo freaks! :bye:

Ook ik heb me de afgelopen jaarwisseling weer niet verveeld! Aardig wat projecten geschoten van Nederlands top vuurwerk! :D Het meeste op film weten vast te leggen en die zal ik allemaal in dit topic plaatsen...

Om te beginnen een kleine promo van hetgeen wat nog komt, enjoy!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

UPDATE 24-11-2010: Alle movies vanaf heden online, veel kijk plezier!! :devil:

Om te beginnen het 10:00 project om de buurt een beetje wakker te schudden!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

31 December 2009 's avonds, warming up:

Daybreak
+ YouTube Video

Mandarin 2000 (met een kort lontje) :wink:
+ YouTube Video

De eerste cakes na middernacht:

Dominator
+ YouTube Video

Crackling Venice
+ YouTube Video

Daarna begonnen met de wat kleinere doorlont projecten, zoals:

2 x Extreme Salute
+ YouTube Video

3 x Vette Marja
+ YouTube Video

4 x Lily Magnolia
+ YouTube Video

Toen was het tijd voor de grote projecten, eerst even fluiten!

5 x Green Glitter Missile Battery (waarvan er 2 niet ontsteken...)
+ YouTube Video

PROJECT FLUIT (Wil wil wel, 2 x Zware Jongens, 2 x Concerto Rosso en Inner Laugh)
+ YouTube Video

6 x Palm Cakes in W-Shape
+ YouTube Video

4 x Levensgenieters
+ YouTube Video

12 x Messier in W-Shape
+ YouTube Video

Tussendoor nog wat knalwerk...

Celebration Cracker 100.000
+ YouTube Video

En toen was het weeral tijd voor de grandé finale! :)

PROJECT FINALE (19 top cakes!)
+ YouTube Video

En om de boel af te sluiten nog 2 matten, gefilmpt vanachter het glas...

Colourful King Cracker
+ YouTube Video

Chainthunder 500
+ YouTube Video

Hopelijk hebben jullie net zo genoten tijdens het kijken naar mijn films, als dat ik genoten heb tijdens het afsteken afgelopen jaarwisseling!

Neem ook eens een kijkje op mijn Youtube kanaal waar ik de komende tijd nog meer filmpjes zal uploaden van o.a. afgelopen jaarwisseling en van Oud & Nieuw 08/09 en 07/08...

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de filmpjes van die projecten die ik op het filmpje zag (ziet er goed uit)!

Gegroet...

Ben benieuwd naar de filmpjes:) Heb je ook nog overdag filmpjes? Of zijn het alleen deze projecten die je in je promo hebt staan?

Die laatse scene in je promo, zijn dat de Brocade to Color van Showtime/Cafferata? Zo had ik hem volgens mij ook, alleen denk ik dat jij er gewoon een paar te gelijk deed want dit is me toch een potje vet!

Hele vette promo, kom maar op met dat beeldmateriaal!

@ MasterBsc:
Nee, overdag jammer genoeg niet gefilmd.. Stoken doe ik overdag toch vooral alleen en dan heb ik geen zin om alles te filmen.. In de avond wel een paar dingen zelf gefilmt en om middernacht is 't m'n vriendin die de camera hanteert, dus dan wordt wel zoveel mogelijk op film gezet.. :)

@Ruben:
Ja, das de Brocade to Color x 4.. :) Had er daar in eerste instantie 2 van besteld, maar door 't niet op voorraad zijn van andere artikelen, had ik deze er nog maar 2 x extra bijgenomen.. :) En ja, 't was zekers een potje vet!! :D

Oei oei, wat een leuke projecten! :D Kom maar op met die beelden, inderdaad.

Alleen jammer dat je bij iig 1 van de projecten je camera een 90graden slag hebt gedraai. Dat is voor foto's leuk maar niet voor film. :p

De promo ziet er inderdaad erg leuk uit. Ik zie zover ik kan zien leuke projectjes staan. Kom maar op met die films!

Zo, alle films staan online in de startpost! Heb maar gelijk alles gepost zodat jullie je even niet hoeven te vervelen, veel plezier met het kijken! :)

Heerlijk hoor zo'n zwoele stem bij de Daybreak. Erg sfeervolle filmpjes, toch wel lachwekkend dat je vriendin overduidelijk heeft gefilmt (zie Crackling Venice) haha.

Mooi vuurwerk. Vooral je finaleproject vind ik erg gaaf.

Wat een mooie filmpjes man, echt top! complimenten!

Heb ze allemaal denk ik 3x bekeken, allemaal leuke projecten, brengt me wel op een leuk idee eigenlijk:p

Mooie filmpjes! Je hebt een aantal erg leuke projecten gemaakt.
Wat heeft de vette marja toch een dikke mine zeg, komt goed over op je filmpje.
Kortom goede sfeerfilmpjes, thnx:thumbup:

Hele mooie filmpjes! Heerlijke projecten en vooral natuurlijk je finale!
Lekker sfeertje en ik heb er van genoten! :thumbsup:

Voor alle geïnteresseerden, zojuist m'n filmpjes van de jaarwisseling 2007/2008 online gezet. Had toen vooral veel vuurwerk van o.a. de dealers Broekhoff en Lesli.

Alles is te vinden op mijn Youtube kanaal, filmpjes beginnen met 0708 in de titel. Allemaal gefilmd met een canon fotocamera, dus geen super kwaliteit.. :)

Een kleine selectie hieronder:

6 x Messier
+ YouTube Video

Si-Fu (Crown Collection)
+ YouTube Video

Chainthunder 500 (let op de politie) :bye:
+ YouTube Video

Colourful King Cracker
+ YouTube Video

2 x Camuro King, nog steeds prachtig om te zien! :devil:
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Hoezo zou je de politie over het hoofd zien XD.

Die camuro king is idd mooi.

edit: vooral het einde

Laatst bewerkt:
Jammer dat je laatste filmpje zeer slecht gefilmd is, had een prachtig filmpje kunnen zijn! Leek me echt een mooi project, 2 super cake's te gelijk!

Bedankt voor het delen.

Back
Bovenaan