Black Spring Thunder [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2490
Artikelnaam: Black Spring Thunder
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 shots
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 135,00

13436179.190e3911.560.jpg

Officiele productfoto komt nog online!

135 euro voor een 100sh knalblok?
cafferata stelt me nu een beetje teleur met die prijs... kan nooit z'n geld waard zijn natuurlijk.

De Aftershock Thunder Hardix of Katan volgens mij.
Ook 100 shots knalcake en iets van €45.
Dus dan zou deze toch echt veel harder moeten knallen voor de prijs.

whoehahahahahaha 135 euro.

Dit soort prijzen zijn redenen voor mij om deze importeur (of moet ik zeggen oplichter) helemaal te boycotten. Dus geen showtime spullen meer hier eind dit jaar. Eigen schuld.

Voor dit bedrag, of zelfs nog minder, koop je een bs-120 van jorge... Waar is Cafferata in godsnaam mee bezig? Ze slaan volledig de plank mis als ik het zo een beetje bekijk!

Wtf en ik maar denken dat schuurmans erg was...
Wat zijn dit tog voor een praktijken?
Cafferata moet de recht zaak zeker nog terug betalen:wink: haha
Belachlijke prijs!!!!

Ach, dat nieuwe 25sh. knalblok van Schuurmans kost 40 euri, dan is dit eigenlijk een koopje, Toch?

Och, waarschijnlijk hebben ze per ongeluk een 1 voor gezet. De prijs kan alleen een beetje gerechtvaardigd worden wanneer dit blok 30mm tubes heeft met 25 gram kruit en er Ti-salutes uitkomen a la de BS120 oid.

Och, waarschijnlijk hebben ze per ongeluk een 1 voor gezet. De prijs kan alleen een beetje gerechtvaardigd worden wanneer dit blok 30mm tubes heeft met 25 gram kruit en er Ti-salutes uitkomen a la de BS120 oid.

Alleen hebben we er vrij weinig aan met maximaal 2 gram voor de burst.
Het is afwachten,maar als dit alleen salute`s zijn is de prijs echt overdreven.

Helemaal geen kromme prijsdiscussies, gaat erom dat je je knaken maar 1 keer uit kunt geven.
Die 40 euro voor een 25 schots knalblok is ook belachelijk maar dan heb je tov deze cake nog steeds 95 euro over om een paar leuke sierblokkies voor te kopen. Of 4 SS´s. Of 3 Secret Salutes. Snappie?

Kan ook zijn dat het 4x25 shots potten zijn en het dan een pakket genoemd wordt. Is iig niet echt duidelijk zo.

Maar dat verandert in principe niets, toch?

Ik heb zelf gisteren voor het eerst echt kennis gemaakt met Cafferata vuurwerk, maar ik vond de prijzen over het algemeen veel te hoog. Weinig producten voorbij zien komen van 'Wauw, die wil ik wel, zelfs voor dat geld!'

Ik sluit mij aan bij een aantal anderen:
Als de prijs te hoog is, koop het lekker niet. Is vrij simpel wat mij betreft. Vorig jaar heb ik paar showtime producten gehad. Die waren aan de prijs, maar nog wel van kwaliteit.
Als men voor een 100 shots knalcake 135 euro gaat vragen ben ik gewoon weg.
Ze mogen doen wat ze willen, ook al vragen ze er 1000 euro voor.
Ik zoek dan wel iets wat wel in mijn budget past.

greetz

Waarom zou je nalaten er niets meer over te zeggen? Hoe wil je anders een signaal afgeven dat iets te duur is?

Stel je hebt Jan Boerenfluitje die even informatie wil opzoeken over dit blok. Die komt in dit topic uit. Als iedereen zijn smoel houdt, dan weet die consument nog steeds niet of de prijs schappelijk is of niet. Dus zwijgen heeft in dat opzicht geen enkel nut.

Wie zwijgt, stemt toe. Zo luidt een bekend spreekwoord nog altijd...

Bij deze wil ik melden dat dit zeker NIET de juiste adviesprijs is. Hier een filmpje van vinnie (FPM) met daarin de effect omschrijving en adviesprijs welke zeer netjes naar mijn mening.

Back
Bovenaan