Black Friday bij de Knalkeet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boemboem

VWC lid

Meer dan 100 artikelen super scherp geprijsd.

Op 23 november komen er elk uur nieuwe aanbiedingen online en in de winkel.

En in de aanloop naar Black Friday bijna dagelijks nieuwe artikelen en aanbiedingen op de site.

www.knalkeet.nl

Toch maar even in de gaten houden. wss pak ik hier als die verkocht word de wtf box mee dus een paar extra aanbiedingen sla ik niet af.

Toch maar even in de gaten houden. wss pak ik hier als die verkocht word de wtf box mee dus een paar extra aanbiedingen sla ik niet af.

Hoi Kloesje,

De WTF box wordt alleen aangeboden via de webshop van vuurwerktoppers.

Maar inderdaad. Als je toch komt rijden zit er wellicht de 23e ook nog wel wat voor je tussen.

Very nice, alleen zie ik bij de black Friday nou niet echt super prijzen ?

Hoi Torrr,

Dat komt omdat de meeste aanbieding pas tijdens Black Friday bekend worden gemaakt. Wat er nu al opstaat is of bonus of wordt de 23e goedkoper. Bij de meeste artikelen staat het er bij.

Hoi Kloesje,

De WTF box wordt alleen aangeboden via de webshop van vuurwerktoppers.

Maar inderdaad. Als je toch komt rijden zit er wellicht de 23e ook nog wel wat voor je tussen.

Dat heb ik inmiddels door! jullie gaan hem wel verkopen dus? zag m nog niet bij jullie op de site van vw toppers!
ik ga volgende week vrijdag zeker even in de gaten houden!

Wat al in de aanbieding is wordt niet goedkoper. De rest in de Black Friday deals wordt nog afgeprijsd. En nog een paar artikelen nieuw op de dag zelf.

Wordt een "2 halen 1 betalen" artikel ook al als aanbieding gezien, of alleen artikelen die al een "van voor" prijs hebben?

Zeker interessant! Zag hem op Facebook voorbij komen en ga vrijdag eens kijken om hier het kleine spul te halen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan