Black Box 4 [Ass.]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 487
Artikelnaam: Black Box 4
Effectomschrijving: Kwaliteits pakket uit de Black Label Serie 10 grote multishots, 4 fonteinen en 4 grote pijlen
Richtprijs: 99,00 euro

attachment.php

Laatst bewerkt door een moderator:
Een gigantische afrader naar mijn mening, de fonteinen zijn veel te kort en lijken eerder op happines potjes, ook zijn ze eentonig, dan heb je de paar cakes die er in zitten die allemaal 5 schots zijn, effecten van de cakes zijn wel mooi maar ook veel te kort. De pijlen ben ik wel zeer over te spreken mja dat is standaard bij black label, die hebben toch echt wel de mooiste pijlen vindt ik.:)

Ja, idd ik ben ook erg tevreden over deze pijlen, alleen neem wel genoeg afstand want bij mij waren er twee in de pijp afgegaan omdat ze niet omhoog gingen, dit kan gewoon een uitzondering zijn omdat ik hier nog niemand over heb gehoord. en ja de cakes zijn wel erg kort!

Even een aanvulling.

Assortiment XXL waar je de hele avond en nacht zoet mee bent! Dit pakket bestaat maar liefst uit 18 topstukken. Extra langdurige fonteinen, zeer mooie multishot cakes en 4 xxl vuurpijlen. Voor de échte liefhebber!

Netto gewicht: 8,33 kilogram
Kruitinhoud: 1067 gram
Afmetingen: 45 x 10,5 x 85 cm
Effecten in de Black Box 4: Tail, Crackling, Strobe, Peony, Willow, Palm, Glitter, Chrysantium

Ik had blackbox 4 gekocht bij hollandivani in beverwijk.
En het pakket viel mij zeer tegen.
De potten kwamen niet hoog en waren erg saai naar mijn mening.

De cakes waren redelijk, maar het ritme van de cake was niet goed en ze waren zeer kort,Ongeveer 5 schoten per cake.

De pijlen waren van een zeer hoge kwaliteit en was ook daarover wel tevreden.

Naar mijn mening kan je voor het geld beter een ander pakket kopen met meer spektakel.

Laatst bewerkt:
ik vond het helemaal prut en terecht dat deze fabrikant failliet is wat een bagger.... mij zien ze niet meer terug.
liever iets meer geld betalen en dan kunnen zien wat je koopt dan deze rotzooi.

Ik heb dan wel de Black Box 4 nog niet gehad. Maar vind de bovenstaande reacties eigenlijk best wel geloofwaardig. Ook ik heb slechte ervaringen met pakketten. O.a de Suitcase, en BWA 5 van Star collection vond ik zeer slecht presteren. Toen had ik al zoiets van, dat doen we niet meer. Ik ga wel voor het losse spul. Als enige uitzondering vind ik de Big Box van Lidu, en het Pakket van vuurwerkland 4 nog als beste uit de bus komen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan