Bizarste show ooit van een consument!!!??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind toch wel dat dit showtje wat ik tegenkwam op youtube zijn eigen topic verdient. Excuses als de eigenaar de film zelf misschien nog wilde posten maar ik wilde jullie hem niet onthouden. Echt de meest bizarre show die ik een consument ooit heb zien schieten tot nu toe. En allemaal topspul; Tears of Heaven, Smile from Hell, Mixed Cake, Big Cake, Chry Crackling en nog veel meer vooral Xplode spul.

leuk showtje maar erg veilig vind ik het niet op een tussen veldje midden tussen alle woningen!

het is mooi spul maar ik noem dit geen echte "show", dit is gewoon blokje na blokje fakkelen/ontsteken, maar die salute finale is dan wel kicken die ze gemaakt hebben.

een echt showtje doe je naar mijn inziens met een opbouw, verschillende elementen erin, single shots, bepaalde beelden etc.

het is mooi spul maar ik noem dit geen echte "show", dit is gewoon blokje na blokje fakkelen/ontsteken, maar die salute finale is dan wel kicken die ze gemaakt hebben.

een echt showtje doe je naar mijn inziens met een opbouw, verschillende elementen erin, single shots, bepaalde beelden etc.

Geen echte show? wat is dan wel een echte show. Volgens mij gebeurt dit ook allemaal elektrisch..

Je noemt dit geen show? Sta je daar dan met bijvoorbeeld je single shots projectje in je show. Waar de helft niet van afgaat omdat het regent en je het allemaal niet netjes heb kunnen neerzetten, door haast met o en n:p

Dit overtreft gewoon alles als je zown show schiet:p lekker makkelijk maar geweldig:p

leuk showtje maar erg veilig vind ik het niet op een tussen veldje midden tussen alle woningen!

Merk ik hier iets van jaloersheid ha ha!!! Als dit een consu show is dan vind ik dit wel een retegave show! Ik weet niet hoe jullie dat zien???:p Mooi gedaan zonder meer en idd dr zitten een paar lekkere saluutsalvo s tussen. Heerlijk...

mwah ik ben al heel wat gewend ;) maar dit is gewoon blokje na blokje afknallen.
niks met een "show" te maken.

het is mooi om 15 minuutjes lekker te knallen met mooie blokken natuurlijk
maar alles overtreffen ? no fucking way :D

Je noemt dit geen show? Sta je daar dan met bijvoorbeeld je single shots projectje in je show. Waar de helft niet van afgaat omdat het regent en je het allemaal niet netjes heb kunnen neerzetten, door haast met o en n:p

Dit overtreft gewoon alles als je zown show schiet:p lekker makkelijk maar geweldig:p

het is een show in de zin van vuurwerk en lekker achter elkaar door. Voor een show waar ik meer van ondersteboven ben moet er wel iets meer gebeuren dan blokken schieten, alhoewel het natuurlijk wel mooi is. Ik had het graag gezien;-)
Maar een show waar je echt goed over nadenkt en waar alles strak getimed is en met steppen etc erbij vind ik wel knapper.
greetzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan