Bizarre [ ass.]

Torrr

VWC lid

Bizarre (ass.) *nieuw 2011*
Artikelnummer: 8705
Artikelnaam: Bizarre
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal schoten:
Effectomschrijving: Dit pakket heeft alles wat je nodig hebt, 4 heftige cakes en voor de afwisseling 4 grote thunder kaarsen. 8 Prachtige producten
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: € 89,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Onze dank gaat uit naar Breeschoten '' de kruiterij ''

Laatst bewerkt:
Leuk, spreekt mij wel aan dit pakket. Ik neem aan dat de 'Crash' gewoon de echte Crash is van de Dragon Line?
Als de rest van soortgelijke kwaliteit is, evenals de prijs, dan is dit zeker een leuke toevoeging aan de Dragon Line. Misschien komen er van de cakes in de hogere prijsklassen ook wel zulke pakketten uit?

Leuk, spreekt mij wel aan dit pakket. Ik neem aan dat de 'Crash' gewoon de echte Crash is van de Dragon Line?
Als de rest van soortgelijke kwaliteit is, evenals de prijs, dan is dit zeker een leuke toevoeging aan de Dragon Line. Misschien komen er van de cakes in de hogere prijsklassen ook wel zulke pakketten uit?

Helemaal mee eens. Ik hoop dat er meerdere van deze pakketten uitkomen tegen een degelijke prijs. Dan zou ik serieus er over denken om ze te nemen. De Drgn line is gewoon een top line met een mooi label en kwaliteits producten.

wanneer er echte draggonline style in zit en het voor een leuke prijs is ..
is dit wel erg intressant!
3 x zoon pakket de cakes doorlonte de bomberohrs in w shape... hahah
ben erg benieuwd.
de crash hebben we in iig.

wanneer er echte draggonline style in zit en het voor een leuke prijs is ..
is dit wel erg intressant!
3 x zoon pakket de cakes doorlonte de bomberohrs in w shape... hahah
ben erg benieuwd.
de crash hebben we in iig.

Er komt er nog een die een maatje groter is en de inhoud is de originele dragon line artikelen.De prijzen zullen jullie denk ik wel verrassen (positief).Ja ja goed bezig daar bij BKV word denk ik een flinke uitbreiding in ons assortiment!!

Wat rondgekeken in het topic van de 'Crash' die koste vorig jaar €15,- euro dat x4= €60,- euro, die candels krijg je er dan bij, denk dat je dus op een prijs van 60,- euró's kan rekenen, maarja het is maar afwachten.

Ook haal ik er deze reactie uit:

net als Miracle.. deze hele lijn is gewoon omgelabelde Bonfire ...

Zal dat bij dit pakket ook zo zijn?
Of moeten we dat ook maar afwachten? :rolleyes:

Prijs is 92,50 euro. Prijzen van de nieuwe Dragon Line producten staan nu op de site van Vuurwerk4all.

Prijs is 92,50 euro. Prijzen van de nieuwe Dragon Line producten staan nu op de site van Vuurwerk4all.

Dat is de prijs voor 4x 16 shots cake + candles?

Vind ik wel erg hoog, maarja ik zal maar niet oordelen voordat ik hem heb ervaren.

oke de prijs is idd wat aan de hoge kant .
maar daar zal wel een bepaalde reden voor zijn .
deze hou ik ff in de gaten , want het pakket spreekt mij op het eerste gezicht wel aan .

Het pakket spreekt mijn absoluut aan. Hopelijk komen hier beelden van en blijkt de adviesprijs toch nog een beetje mee te vallen.
Dit is absoluut een pakket om in de gaten te houden denk ik!

kijk eerst schrok ik even van de prijs!
Nu ik na gedacht heb kriebelt het behoorlijk om deze tog aan te schaffen!

Ik moet eerst film zien voor ik dit wil aanschaffen, want me budget, is niet zo groot. Maar verder spreekt dit pakket me zeer aan.

Als ik heel eerlijk moet zijn over dit pakket vind ik alleen de 2de cake eruit springen. 2 van de 4 weten me niet te interesseren 1 enkel fluit en de ander enkel crackling.

Back
Bovenaan