Bigger bang

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 916
Artikelnaam: Bigger Bang
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 500,0 gram
Aantal schots: 38
Effectomschrijving: 38 schots knalkomeet! Een bijzondere combinatie van rode en zilveren brocade gevolgd door groene en blauwe brocade. Als finale fantastische gele willow en gouden palmeffecten, uiteraard met harde thunders.
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 49,95
O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

916_bigger_bang.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry hoor, misschien ben ik wel vervelend vannacht (delete wat je wil, mods, zonder pm of wat, no prob) maar brocades zijn toch per definitie goud? Of bedoelen ze rode tips? Zilveren tips wil volgens mij niet, dan wordt het eerder een silver palm. Maar een gele willow... en een gouden palm? Het klinkt allemaal heel exotisch hoor, maar volgens mij is het pyrotechnisch gezien allemaal totaal niet helemaal een beetje niet correct enzo :bonk:

Bigger bang? Bigger dan wat? Ik vind dit toch wel erg schamele effecten voor een geclaimde 500 gram. Vergelijk dit eens met de jumpshot die 100 schoten eruit perst waarvan elk schot harder knalt en een groter effect geeft.

Zit er hier nou echt serieus 500 gram in?
Waar is het gebeleven dan?
Als ik het filmpje mag geloven (en dat doe ik:angel:), dan ploppen die boeketten echt super zacht uit elkaar...
En vanwaar die hoge prijs, voor dit geld heb ik liever Kneiter hard!

Back
Bovenaan