Big Whistling Rockets

Artikelnummer:
Karton inhoud:
Afmeting:
Aantal artikelen: 5
Kruitgewicht:
Omschrijving: Pakket met vijf vuurpijlen met zeer scherpe fluit
Prijs: 6,95

De naam is toch Tolle Lola? Althans, zo staan ze mijn dealer aan gegeven. In ieder geval een leuke toevoeging aan het assortiment van Breeschoten !

Hopelijk is dit een waardige vervanger van de Screaming Girls van Evuco. En zoals op de pijlen zelf te lezen is, heten ze Big Whistling Rockets :bye:

Wie zegt dan dat dit tolle lola's zijn? In de effect beschrijving staat alleen dat ze gillen, dus verwacht dat dan ook alleen maar.

Gilpijlen zijn een must-have, zeker grote versies doen het goed, ben dan ook erg benieuwd naar deze. :)

Er staat wel: chinese tolle Lola Maarja.
Ik denk toch wel dat als ze met report waren er iets bij gestaan had van Extreem harde burstknal!

EDIT: een paar seconden te laat xD

Ruttie, ilvan komt niet met feitelijke informatie, maar hij vraagt het. Hij zegt ook dat ze aangegeven zijn bij zijn dealer als tolle lola.

Dat het tolle lola's zijn, kan waar zijn. Maar is nog niet bevestigd in dit topic.

Hopelijk is dit een waardige vervanger van de Screaming Girls van Evuco. En zoals op de pijlen zelf te lezen is, heten ze Big Whistling Rockets :bye:

Inderdaad, ik zit niet echt te wachten op van die Silver Thunder achtige pijltjes.... doe maar een lekker schrelle gil de lucht in... het liefst zo lang mogelijk zonder effect.

... dat Tolle Lola is gewoon een nostalgische naam voor een gilpijl, daar moet je niet direct conclussies uit trekken. Volgens mij kwamen de originele Tolle Lola's uit Duitsland .

Laatst bewerkt:
Goed, dus het zijn Tolle Lola's.
Nu weer on-topic.

Mij lijkt die fluit wel gaaf.
Iemand ervaring met deze versie?

Net vloog er zo'n pijl "toevallig" de lucht in hier. Was een goede gil maar de Cruise Rockets van Dynasty zijn duidelijk beter, deze geeft een enkele fluit.

zijn toch ook heel verschillende pijlen cruise rocket is een 3traps

In mijn ogen is een gil pijl een gil pijl, dit ook omdat de prijs ongeveer gelijk ligt. Mocht je ze kunnen kopen en de Cruise Rockets ook dan zou ik voor de 2e gaan.

Back
Bovenaan