Big Twister

Minimized

VWC lid
Artikelnummer: 713
Artikelnaam: Big Twister

Ik heb hier nog wat van deze twisters liggen, echter ben ik benieuwd of iemand weet of ze knallen. Ik ben een verzamelaar en verzamel alles wat knalvuurwerk betreft dus ook eventuele twisters met knal...

Ik ga hem dus niet uittesten ;)

Hoop dat iemand me even kan helpen.

Ik heb zo even geen foto beschikbaar.

Afmetingen: 7,5 cm lengte, 2,5 cm breedte (diameter). Ze zitten in (ik dacht een doorzichtig pakje per? en zijn in drie verschillende kleuren: rood, blauw en groen).

Ik heb er ervaring mee. De versie die ik dit jaar had knalden niet, maar die van dat jaar ervoor (volgens mij was het een productiefoutje) knalden er twee van. Ik had zes pakjes dit jaar en geen van allen knalden. Eerst komt er een felle witte flits uit ong. 6 a 7 sec. daarna een fonteintje wat verschilt per Big Twister en een duur heeft van ong. 5 a 6 sec. en als laatste gaat hij als grondtol draaien in de standaard drie kleuren (geel, groen en rood). Ze het hem recht neer (zonde van het fonteintje en anders draait hij niet) en zorg dat de tol kan draaien op een vlakke ondergrond.

Dit jaar toch meegemaakt vond het hele aparte dingen.

Soort van Flashing diamond in begin wat in een soort mini fonteintje eindig en daarna verder gaat als groendbloem erg speciaal.

28ck291.jpg

Prijs: € 1,95 per 6 stuks

Er volg komende week een filmpje voor de geinteresseerden.

Back
Bovenaan