Big Sky Action

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1356
Artikelnaam: Big Sky Action
Netto gewicht: 420 gram
Aantal schoten: 30
Effectomschrijving: Met 30 XL schoten, keiharde actie hoog in de lucht. Peony boeketten, blinking lights en een finale van goud.
Verpakkingseenheid: 4/1
Adviesprijs: €32,50
Film: Film van Wolff

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe groot is deze bak wel niet?
Hij weegt namelijk 4500 gram..

dat wegen de meeste van deze cake's in deze klasse wel volgens mij.

heb nooit cake's gewogen maar soms zie je er bij staan hoeveel ze wegen en dit is volgens mij geen uitzondering.
correct me if i'm wrong.

het formaat van dit cake is wel lekker fors. de tubes zijn ook niet verkeerd. je kan een beetje uitgaan van een panther - sniper formaat

Ben ook heel benieuwd.... hoop op een goede multicolour. En een goude finale is nooit mis, Wolff kennende. Zie het assortiment 4 Space... :)

hij ziet er wel erg opvallent te gewoontjes uit .
ik kan helaas moeilijk uit leggen wat ik er mee bedoel .
want als ik zeg er zit een adder onder het gras klingt dat negatief wat niet het geval is . ik hoop er nog een filmpje van te zien of live mee te maken .

je bedoelt het label.. toch 14 gram per schot. Ik verwacht er wel wat van. Filmpjes zijn aanwezig bij Wolff zelf heb ik gehoord via medewerker van Wolff. Nu nog even kijken of ze hier ook op het forum kunnen komen.

Filmpje is inderdaad een beetje matig.. Maar de effecten zijn totaal anders dan ik had verwacht, vooral die fishes er tussen maken het helemaal af!

Vind de Combo Red Dalia en Sivler Fish wel erg fraai. Hier kan Lesli nog een puntje aan zuigen! Het is dat mijn budget al helemaal volgestouwd zit en ik al 120 euro over mijn budget zit, anders had ik hem er zeker bij genomen!

Mijn vader heeft hem en er ligt er nu een thuis :D Ik zal proberen hem te filmen morgen maar ik denk dat de kwaliteit dan niet zo goed is.

wat was dit een leuke bak!
het efect was groot en de fishjes waren echt een goede toevoeging!
de finale was echt prachtig!
helaas vond ik de burst wel erg matig!
maar voor gratis bij potjes was hij erg mooi!
en ja die 32,50 is hij ook waard!

Heb hem gehad, lekker laten liggen. Dit is echt goedkope TROEP net als die andere sky action cakes. Zonde van je geld kan je beter een echt goeie cake kopen.

Beetje jammer van Wolf, die hele sky action is idd niet veel soeps. Niet verwacht van zo'n goede importeur.

Ze kunnen beter de Heavy potjes los gaan verkopen. 6,60 kosten ze los en dat is niks!!

:bye:

Back
Bovenaan