Big Boys Out Loud

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: S202
Artikelnaam: Big Boys Out Loud
Aantal Schoten: 25 shots
Kruitinhoud: volgt
Effectomschrijving: Echte knalliefhebbers kunnen deze luidruchtige jongen niet laten staan. De combinatie van green mines en blue crackling stars zorgen ervoor dat menig hart sneller gaat kloppen.
Tijdsduur: 40 sec
Afmetingen: volgt
Verpakkingseenheid: volgt
Richtprijs: 29,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik sluit me aan bij moontan, er komen steeds meer knalcakes aan, word de SS overtroffen? haha:p

Veelbelovend inderdaad. Al doet de omschrijving eerder aan een luide (crackling) siercake denken dan een echte knalcake, zoals de Silver Salute bijvoorbeeld wel is. Maar zeker leuk dat er alweer nieuwe producten bekend worden gemaakt. Erg goed voor de voorpret. :cool:

PS: Is het niet Big Boys Out Loud? (met een T i.p.v. een D in Out)

Blauw doet het altijd goed bij mij. Ben erg benieuwd of het de Silver Salute gaat overtreffen, alhoewel ik daar maar niet teveel van uit ga.

Ook ik ben een grote fan van de kleur blauw in vuurwerk en dat na de groene mines eindigen in een salute. Klinkt geweldig, het enige wat ik mij afvraag is of deze cake wel genoeg snelheid heeft voor een super knalcake. Ik vergelijk namelijk het aantal schoten met de tijdsduur :rolleyes:

niet echt de knalcake waar ik op had gehoopt. ik dacht dat de mines groen en blauw met knetter zou worden, en dat het verder een knalcake zou zijn

Wat een heerlijke bak, ben erg benieuwd naar de prijs maar ik heb er een aardig bedrag voor over om deze op mijn stoep te hebben. :)

Mooie pot, ik vraag me af of ie net zo mooi is als je hem enkel
afsteekt en niet 3 tegelijk.

Goudvuur in Gouda verkoopt deze voor 29,50.
Ik neem aan dat dit ook de adviesprijs is, dus dat kan in de startpost worden opgenomen.
En voor die prijs is het echt een zeer goede cake met effecten die je nog niet zo heel vaak ziet, en lekkere dreunen. Het filmpje in de startpost geeft een goede indruk, vind ik.
Omdat het zo'n beetje de enige pot van Beko is die ik de moeite waard vind, zal ik hem niet aanschaffen, maar anders stond ie zeker op m'n lijst.

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: S202
Artikelnaam: Out Loud
Afmeting: 201x204x178 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 340 Gram
Aantal Schoten: 25 Schoten
Effectomschrijving: Echte knalliefhebbers kunnen deze luidruchtige jongen niet laten staan. De combinatie van green mines en blue crackling stars zorgen ervoor dat menig hart sneller gaat kloppen.
Effecthoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 40 Seconden
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: €29,50

Back
Bovenaan