Bericht van Marijn vuurwerk

Gerwin

VWC lid
Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd maar moest even bij komen van de afgelopen vuurwerk periode.

Ten eerste allemaal heel gelukkig nieuw jaar.

En dat we met ze allen maar weer een spraakmakend vuurwerk jaar tegemoet zullen gaan. Aan ons zal het niet liggen, we hebben erg veel plannen, en ik kan er niets over zeggen maar het wordt veel, heel veel !!!

De Vette Marja , wat leuk dat deze vrij simpele fontein met mine bij jullie zo goed is bevallen, ik was er zelf ook best van onder de indruk, maar dat de reacties zo zouden zijn hadden wij niet kunnen dromen. De dame waar deze fontein naar vernoemd is, is ook zeer vereerd. Alle nieuwe producten zijn over het algemeen goed bevallen, op een enkele wanklank na, stuk voor stuk leuke reacties.

Toch zijn de mindere reacties altijd welkom bij ons, zolang het opbouwende kritiek is kan ik er wat mee, Dus ga vooral door met jullie deskundige mening, ik zal er zo vaak ik kan naar kijken en proberen er wat mee te doen.

Even een wat minder puntje wat ik met jullie wil delen. De Binkie, jullie blijven er maar niet over uit gepraat. Maar helaas is er wat discussie rond de Binkie op dit moment.

Laat ik het zo zeggen ik moet er dit jaar voor naar de rechter. Ik ga jullie niet vervelen met de technische uitleg er van, wat ik wel kwijt wil is dat de Binkie beslist bij controle geen uitval problemen heeft vertoont, en er zat ook niet te veel kruit in, Dit voordat er weer allemaal spook verhalen te ronde gaan doen.Zodra ik weet wat er met de Binkie gaat gebeuren, laat ik van me horen,
Want ik hoop dat jullie van me aannemen dat ik niet stiekem ( iemand suggereerde dat al op jullie site) de inhoud ga veranderen. De Binkie was afgelopen jaar nog precies als de jaren er voor, en wat mij betreft blijft dit ook zo. Ik ga me daar in ieder geval hard voor maken.

We gaan zo als jullie al hebben kunnen lezen met een zeer groot aantal mensen dealers en liefhebbers naar China

Ruud en ik gaan al 23 jan 2010 naar China om uiteraard aan de nieuwe artikelen te gaan werken, maar ook om voorbereidingen te treffen
wat betreft de grote reis met inmiddels 35 man. Ja, ik ga daar ook een etentje regelen, en geloof me daar komt alles maar dan ook alles wat de Chinesen eten op tafel.

Ook wilde ik nog even vermelden dat we nog steeds veel prijzen hebben liggen, die niet zijn opgehaald. Zo is een reis voor 2 pers. nog steeds niet bekend. Wel is de reis die bij Wagenvoort is gevallen bekend, een jongen van 16 jaar gaat mee, met zijn zus van 26.

Ik ga velen van jullie vast nog spreken, misschien komen jullie nog een keer bij ons aan, wie weet.

Met vriendelijke groet,

Evelien Arler Marijn

Jij ook gelukkig Nieuwjaar :)
hopelijk blijft de binkie zoals ie is want die is niiice
veel plezier in China

Mvg

Koen

jij ten eerste ook een gelukkig nieuwjaar :)
Hopelijk blijft de binkie hetzelfde het is een van mijn lievelingsproducten :)
Ben ook benieuwd naar de nieuwe plannen.
En tenslotte wens ik jullie allemaal veel plezier in China.

:bye:

Succes bij de rechter :)
Ben benieuwd wat er dit jaar nieuw in het assortiment komt. Dit jaar kan ik eindelijk zelf rijden, dus kan ik ook wat verder weg mijn vuurwerk bestellen, en dit heb ik zeker over om wat artikelen van Marijn in mij collectie te hebben. Ben benieuwd, veel plezier in China in ieder geval :)

Evelien en de rest van Witte tenten een fijn en een knallend 2010.

Hopelijk komt Witte tenten met veel leuke nieuwe producten op de markt in 201.
Niet al te veel, want in 2009 kon ik echt niet meer kiezen.

Veel plezier in China en succes met het Binky's zeik verhaal.
Qua rechter verschijnen dan, bedoel ik dus.

De sigarenboer.

Evelien, jij ook de beste wensen.

Ik ben zeer benieuwd waar Marijn dit jaar allemaal mee gaat komen.
Vond afgelopen jaar de Vette Marja tog wel de topper.

Succes bij de rechter voor de Binkie, ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

Evelien en de andere van Marijn, ook jullie de beste wensen!

Succes bij de rechter, ben ook benieuwd wat hier uit gaat komen.

Jullie ook allemaal nog de beste wensen voor 2010!
Succes met het gedoe rondom de Binkie, maar ze kennen je inmiddels haha, jij maakt je er hard voor en wij hebben er vertrouwen in dat het lukt! :D

Wat betreft de prijzen die niet afgehaald zijn, mocht die reis echt open blijven, ik stel me bij deze aan als vrijwilliger haha. :rolleyes::cool:

Veel plezier in China en succes alvast met de nieuwe artikelen, we zullen weer veel van jullie verwachten, dus kom maar op! :D

:bye:

Ook ik wens alle medewerkers van de Witte tenten een spetterend 2010!

Ben benieud naar de nieuwe producten die dit jaar gaan komen en de verhalen van de mensen die met jullie mee gaan naar China:D. Erg leuk dat jullie dit mogelijk maken!

Heel veel succes bij de rechter betreffende de Binkie!

Evelien, een gelukkig nieuw jaar en de beste wensen voor 2010.
Jij als onze eigen binkie laat de rechter overtuigen van je gelijk, veel succes met de rechtszaak.
En uiteraard prijs ik mij gelukkig met de reis naar China en alle vertrouwen in jou dat het een geslaagd evenement wordt.
See you there!!

Ook ik wens de gezellige boel bij Witte tenten een heel gezond en gelukkig nieuwjaar.
En Evelien,Heel veel succes met de rechtgang.

gr
Pyromaniac 1975

Evelien,jij ook nog de beste wensen voor 2010
En wens jullie veel plezier in China,ben benieuwd wat er nu uit het verre oosten komt.

Bedankt voor het mooie vuurwerk, jullie hebben een klant erbij!

Ik was vooral te spreken over de wil wil wel en het romeins kwartet!

oja, het technische verhaal van de Binkies hoor ik graag, je zal er ons niet mee vervelen we zitten hier op een vuurwerkforum ;-)

Evelien en medewerkers, ook namens mij de beste wensen.
De vetta marja is bijzonder goed ontvangen, wat een top product is het zeg! Hier moeten jullie echt op doorborduren.
Minder puntje van de binkie, maar hoop dat het uiteindelijk goed gaat komen.

De mensen die hun reis nog niet af hebben gehaald is erg jammer, iedere freak droomt er wel van om naar het beloofde land af te reizen, nu hebben ze de kans:wink:

Als je er echt niemand voor weet geef maar een gil:wink:

Heel veel succes het komende jaar en wij zijn bijzonder benieuwd wat er komen gaat:)

Als de binkie gaat veranderen, dan hoop ik dat het in positieve zin, meer kruit en hardere knal.
Ik had dit jaar van Marijn het blauwtje en het roodje. Vorig jaar was er het groentje voor het eerst.
Ik hoop dat er dit jaar nog meer kleuren komen, zoals geel, turquoise, paars, roze, oranje en zilver of wit en nog meer variaties in kleuren.

Hierbij de allermooiste wensen voor 2010 met daarin nog meer mooie producten van Marijn Vuurwerk. Ook dit jaar weer een aantal nieuwe producten, en stuk voor stuk weer een goede aanvulling op het bestaande assortiment van Witte Tentenverhuur.

Onderandere de Vette Marja, wat een topper! Bouwde de climax lekker op, als kenner weet je wat je kan verwachten en dan alsnog werd je omver geblazen door de grote Mine. Hoe moet dat wel niet voelen als omstander? Zware Jongens deden hun ding ook weer tijdens de jaarwisseling, ongelovelijk. En het Romeins Kwartet, daar ben ik voor gevallen. Per schot een paar hummers/ zoemers de lucht in. Zowel in de middag als in de vooravond waanzinnig leuk.

In de beginpost staat dat evelien het afgelopen jaar naar de rechter moest voor de binkie.. Ik ben heel erg benieuwd wat hier uit is uitgekomen. Weet iemand dit?

Dit jaar zal hij gewoon verkocht worden mits de rechtzaak niet voorkomt en marijn niet verliest. Maar ga er maar vanuit dat die rechtzaak er dit jaar nog lang niet komt :p

Back
Bovenaan