Bergschenhoek 29-04-2008

moontan

VWC lid
Voorlopig programma
Het voorlopig programma voor de feestweek in Bergschenhoek rondom Koninginnedag 2008 ziet er als volgt uit:

Op dinsdag 29 april is er om 16.00 uur kindertheater voor kinderen van groep 1 t/m 8 (ouders géén toegang) in het Spectrum aan de Groeneweg; om 21.00 uur zullen Lampionnenoptochten met drie verschillende muziekkorpsen worden gehouden; tot slot zal die avond om 22.00 uur vuurwerk worden afgestoken bij de Driesprong aan het Landmeterplein te Bergschenhoek.
Op woensdag 30 april kunnen de inwoners van Bergschenhoek het volgende verwachten: 8.00 uur Kinderrommelmarkt, 9.30 uur Kinderoptocht, 9.00 uur uitdelen ballonnen, 10.15 uur Aubade, met prijsuitreiking optocht en daarna ballonnen oplaten, 10.45 uur koffiedrinken voor 60-plussers in de N.H. kerk, 10.30 start festiviteiten zoals een braderie met veel extra activiteiten als een draaimolen voor de kleintjes, attracties, oude ambachten, podium met live muziek op de trailer op de Kruin, roofvogelshow en politiehondenshow in de Leeuwenkuil,
14.30 uur Oranje Bingo in de Smitshoek, 20.00 uur Bridgedrive in de Smitshoek en om 20.00 uur begint een Dorpsfeest.

Ik weet niet zeker of dit de Bergschehoek is die ik ken, maar als dat zo is werd hij vorig jaar nog geschoten door Azuma.
Ik weet niet of dit dit jaar ook weer zo is.
Groetjes Giron

Ik ken dit niet kan iemand mij misschien vertellen hoe ik hier met openbaar vervoer heen zou kunnen, vanaf centraal station rotterdam?

Bedankt voor de route planner uitleg moontan :) ik ben er zeker wel aanwezig :) samen met AFCA 4 Life (tenminste als hij ook 100% mee gaat :p)

Bedankt voor de route planner uitleg moontan :) ik ben er zeker wel aanwezig :) samen met AFCA 4 Life (tenminste als hij ook 100% mee gaat :p)

Ja, Ik ga zeker:D
Heb al een blaadje klaarleggen hoe we precies moeten lopen en alles.
Las dat het een aanrader was dus ben erg benieuwd.
En heb een 7.2 mega pixel digitale foto camera (me zusje gekocht:p) die kan ik dan gelijk testen, kijken of je er actiefoto's mee kan maken en stukje filmen hoe die daar op reageer.
De kwaliteit is goed alleen het filmen weet ik nog niet, dus ben erg benieuwd.

Het was zeker een leuke show, de schietlocatie was ook goed:D
Het was behoorlijk wat aan het regenen maar ruim 40-50 minuten voor de show stopte het gelukkig.
Echt top :thumbsup:, als de show er volgend jaar weer is ga ik er zeker heen.

Ik heb wat effectofoto's en ondanks ik geen statief heb, heb ik toch wel een mooie foto al zeg ik het zelf:

Het filmen lukte ook aardig ik heb 2 stukjes van ca. 1 minuut gemaakt en alles is er goed op te zien, dus ik kan makkelijk shows filmen en met oud en nieuw nu:D
Het is geen topkwaliteit maar zeker goed voor zo'n cameratje:rolleyes:

Was leuke showtje duurde niet echt lang ruim 9 a 10 minuten en gelukkig droog :) volgend jaar denk weer ff kijkje nemen :bye:

zal morgen of overmorgen film online zetten omdat vandaag ook druk heb en morgen 2 shows :p

Het was zeker een leuke show, de schietlocatie was ook goed
Het was behoorlijk wat aan het regenen maar ruim 40-50 minuten voor de show stopte het gelukkig.
Echt top , als de show er volgend jaar weer is ga ik er zeker heen.

We hebben ook wat opbouwfoto's gemaakt!
De foto's zijn gemaakt door Michael (Pyromaniac) want dit was mijn eerste show dus had geen idee hoe of wat ik nou precies moest fotograferen.
Dus heb ik Michael maar met mijn fotocamera foto's laten maken (Klik op de afbeelding voor de vergroting):

Kijk voor meer foto's in deze album: http://www.crazyfireworks.eu/album/thumbnails.php?album=28

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan