belangrijk !

lawinebom

VWC lid
Goedenmorgen,

Niet een nieuws artikel.
Maar een eigen artikel uit frustratie.

Polls intervieuws opgeblazen verhalen we hebben er als freaks en liefhebbers allemaal mee te maken.
Er word valse informatie gedeelt en gegeven is er iets in ons voordeel is het ineens weg.
Vuurwerkoverlast haalt ook in de nacht 3000 klachten op lijkt me stug dat je overdag en snachts dezelfde getalen heb iets van vals spele. Of iets computergestuurd.
In delft een persoon zwaargewond na een zeer heftige explosie district 8 als eerste tot nu erbij oorzaak wordt niet medegedeeld geruchten afrekening.
Hoe kan rtl4 al weten dat het illigaal vuurwerk betreft als de politie mond dicht houd en de geruchten anders doen vermoeden.
Als je iets besteld via gbv steun je de vuurwerkpetitie waarom doet niet elke importeur dit.
Helft van nederland besteld vuurwerk dus blazen we groenlinks weg.
Kunnen we niet met ze allen vanuit vwc etc wat organiseren niet allemaal clubjes maar 1 club voor tegengas.
Elke nieuwsberichten met valse info onze reactie zetten en op de feiten drukken.
Mail sturen.
Want als dit zo door gaat geef ik dit nog geen 5 jaar.
Je kan doen a verbod is verbod kooo ik wel van de buurman.
Maar we kunnen het beter proberen te lijmen en te redden.
Vuurwerkwinkels imoorteurs bcn traditie waarom werkt niemand samen waarom niet een echte actie?
Wat kunnen wij als freaks doen?

Lawinebom,

Ik snap je frustratie heel goed. Sterker nog, ik vermoed dat iedereen op het forum van tijd tot tijd behoorlijk gefrustreerd zal raken van alle ontwikkelingen en berichtgeving omtrent onze traditie!

Vanuit die frustratie, en met de intentie om hèt verschil te gaan maken is BCN Traditie ook in het leven geroepen. Ons doel is aan de wereld te laten zien dat onze mooie traditie nog springlevend is, en ook te laten zien hoe een grote groep met liefhebbers wij vertegenwoordigen.

Daar hebben wij uiteraard iedereen zijn hulp hard bij nodig! Onze site met degelijke standpunten en uitleg omtrent veel voorkomende misvattingen is in de lucht, en onze facebook is in de lucht.
We zijn klaar voor een constructieve discussie tussen de liefhebbers en de tegenstanders!

Maar om het ook daadwerkelijk zo ver te laten komen hebben we NU de hulp nodig van iedereen bij wie de traditie aan het hart gaat!
Worden er bijvoorbeeld onwaarheden of misvattingen verkondigd in het nieuws? Verwijs ze aub naar onze site: www.vuurwerktraditie.nl

En ga naar onze facebookpagina: https://m.facebook.com/Bcn-Traditie-527808717374731/
Like onze pagina, zodat we kunnen laten zien hoe een grote groep we vertegenwoordigen. En share posts waar je het mee eens bent, om daarmee ons bereik te vergroten.

We moeten het met elkaar, voor elkaar doen!

Bij voorbaat onze oprechte dank voor jullie steun!

Ik vrees echt dat we veel te laat zijn en dat we nog moeten genieten van de laatste jaren en dat het verbod er met maximaal 5 jaar is. :angry: Kan mijn negatieve mening zijn maar ben er echt bang voor. Neemt niet weg dat we altijd nog iets moeten proberen zolang dat nog kan en het nog niet te laat is!

Lawinebom,

Ik snap je frustratie heel goed. Sterker nog, ik vermoed dat iedereen op het forum van tijd tot tijd behoorlijk gefrustreerd zal raken van alle ontwikkelingen en berichtgeving omtrent onze traditie!

Vanuit die frustratie, en met de intentie om hèt verschil te gaan maken is BCN Traditie ook in het leven geroepen. Ons doel is aan de wereld te laten zien dat onze mooie traditie nog springlevend is, en ook te laten zien hoe een grote groep met liefhebbers wij vertegenwoordigen.

Daar hebben wij uiteraard iedereen zijn hulp hard bij nodig! Onze site met degelijke standpunten en uitleg omtrent veel voorkomende misvattingen is in de lucht, en onze facebook is in de lucht.
We zijn klaar voor een constructieve discussie tussen de liefhebbers en de tegenstanders!

Maar om het ook daadwerkelijk zo ver te laten komen hebben we NU de hulp nodig van iedereen bij wie de traditie aan het hart gaat!
Worden er bijvoorbeeld onwaarheden of misvattingen verkondigd in het nieuws? Verwijs ze aub naar onze site: www.vuurwerktraditie.nl

En ga naar onze facebookpagina: https://m.facebook.com/Bcn-Traditie-527808717374731/
Like onze pagina, zodat we kunnen laten zien hoe een grote groep we vertegenwoordigen. En share posts waar je het mee eens bent, om daarmee ons bereik te vergroten.

We moeten het met elkaar, voor elkaar doen!

Bij voorbaat onze oprechte dank voor jullie steun!

Is het ook wat voor jullie om de enquete bij het AD aan de kaak te stellen. Zie het betreffende forum.

Op dit moment is inderdaad het belangrijkste dat er één front wordt gevormd. En dat er dan flink tegengas gegevenen kan worden. Maar ja, hier moet je wel de juiste mensen voor vinden!
Ik ben anders ook bang dat we het binnen 10 jaar gaan verliezen.
En ook ik begin aardig gefrustreerd te raken van al die negativiteit.

Op dit moment is inderdaad het belangrijkste dat er één front wordt gevormd. En dat er dan flink tegengas gegevenen kan worden. Maar ja, hier moet je wel de juiste mensen voor vinden!
Ik ben anders ook bang dat we het binnen 10 jaar gaan verliezen.
En ook ik begin aardig gefrustreerd te raken van al die negativiteit.

Die mensen zijn er in de vorm van BCN. Like gewoon die pagina en deel als je dat wilt. Zolang bcn geen bereik heeft richting de media kunnen ze ook geen tegengas geven.

Die mensen zijn er in de vorm van BCN. Like gewoon die pagina en deel als je dat wilt. Zolang bcn geen bereik heeft richting de media kunnen ze ook geen tegengas geven.

Juist! Jij snapt het!

Zolang wij geen bereik hebben zijn we nergens! Wij zijn zelf maar met een paar man, en zijn dus ontzettend afhankelijk van support van onze mede-liefhebbers. Hoe meer jullie ons in de kijker weten te spelen in discussies op nieuws site's, social media of gewoon face to face in het dagelijkse leven; hoe meer bewustwording er gecrëerd word met betrekking tot de WERKELIJKE knelpunten rond onze mooie traditie.

Het is precies zoals jorisman zegt:
BCN is er al. En jullie hoeven je alleen nog maar massaal achter ons te scharen. Samen op één lijn. Voor behoud van onze traditie.

Back
Bovenaan