Beast Of Burden Total [Compound]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1667
Artikelnaam: Beast Of Burden Total
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 3000gr
Aantal Schoten: 250sh
Effectomschrijving: Vet veel waar voor je geld met deze supergave compoundbox. Maar liefst 250 schoten in dikke salvo's en waaiervorm geschoten!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €349,00
Voorverkoopprijs: €329,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1667-BEAST-OF-BURDEN V2.png

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze box heeft echt een paar hele vette stukken erin. Dat stukje vanaf 1:05 met die w-shape is erg vet.

Ik ben heel benieuwd of die in de straat ook zo zal zijn. Hij loopt wel heel erg netjes door..

Wat een vette bak, daar heb ik wel interesse in, uitstraling doos lijkt een beetje op Collison Thunder van Geisha.

Erg fraai deze! Ik zet hem toch stiekem nog op m'n lijstje en als die dan voor een leuke prijs voorbij durft te komen :D

Toch mis ik hier ook de 30mm tubes, je ziet het straks in de straat wel hoe deze presteert. Ik heb in het verleden meerdere boxjes gehad van Rubro, ook 25mm en op film zag het er gelikt uit maar in het echt was het een drama, zeer kleine boeketjes. Heb het al in een andere post ook al gezegd, er wordt mijns inziens nu teveel op 25mm ingezet. Waarschijnlijk vanwege de keus om dozen zonder kooi te importeren? Hoe dan ook, ik ben niet blij met deze ontwikkeling. Salutes zie je ook al niet meer terug, finale... tja, toch alweer crackling. Denk dat ik dit jaar weer als vanouds naar Duitsland en/of Belgie ga om mijn Kerstinkopen te gaan doen. Ik wil gewoon 30mm bakjes en liefst met ti-salutes erin.

Toch mis ik hier ook de 30mm tubes, je ziet het straks in de straat wel hoe deze presteert. Ik heb in het verleden meerdere boxjes gehad van Rubro, ook 25mm en op film zag het er gelikt uit maar in het echt was het een drama, zeer kleine boeketjes. Heb het al in een andere post ook al gezegd, er wordt mijns inziens nu teveel op 25mm ingezet. Waarschijnlijk vanwege de keus om dozen zonder kooi te importeren? Hoe dan ook, ik ben niet blij met deze ontwikkeling. Salutes zie je ook al niet meer terug, finale... tja, toch alweer crackling. Denk dat ik dit jaar weer als vanouds naar Duitsland en/of Belgie ga om mijn Kerstinkopen te gaan doen. Ik wil gewoon 30mm bakjes en liefst met ti-salutes erin.

evolution en wolff komen zeker met mooie 30mm bakken , en ook in de volt! lijn komen een aantal 30mm terug , deze van mania gaat in de voorverkoop 299 kosten

Pfff wat een geld.... Nee geintje, een prachtige bak die vast hier goedkoper kunt bestellen. Ben blij dat ze dit soort bakken nog op de markt brengen:thumbsup:

€225 bij vathorst wat ik zelf nog net iets te veel vind maar volgens mij is dat een prima prijs

Hier zitten zeker een paar vette gedeeltes tussen hoor! In de gaten houden, want wellicht is dit een kanshebber voor de collectie.

Wat een vette bak, zit veel variatie in en klopt ook helemaal voor mijn gevoel. 1 van de weinige bakken die vanaf de eerste tot de laatste tube blijft boeien. Kost wel wat, maar dan heb je wel wat.

Back
Bovenaan